شیخ نعیم قاسم: تهاجم رسانه‌ای و تروریستی آمریکا علیه ایران شکست خورد

شیخ نعیم قاسم: تهاجم رسانه‌ای و تروریستی آمریکا علیه ایران شکست خورد
يکشنبه 18 دی 1401 - 10:58

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تهاجم رسانه ای، سیاسی و تروریستی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در قالب اغتشاشات اخیر شکست خورد و این کشور درحال پیشرفت و درخشش است.

العالم - لبنان

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در صفحه توییتر خود نوشت که «من از ایران با اطمینان از وضعیت باثبات آن پس از اغتشاشات اخیر برگشتم».

وی افزود که آمریکا و همدستانش با تهاجم رسانه ای، سیاسی و تروریستی خود علیه ایران، آرزوهای زیادی در سر پرورانده بودند اما شکست خوردند. زندگی (در ایران) به صورت عادی و پویا در جریان است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت و درخشش است.

شیخ نعیم قاسم که اخیرا به ایران سفر کرده بود، با «علی اکبر ولایتی» مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب دیدار کرد و دو طرف درباره موضوعات منطقه ای و مسائل بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ولایتی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به پیروزی های جبهه مقاومت و از جمله دستاوردهای حزب الله لبنان بویژه در ارتباط با ترسیم مرزهای دریایی اشاره کرد و گفت که این پیروزی افتخارآمیز بود و حرکتی که دبیر کل حزب‌الله انجام داد، بی نظیر است و موجب شد توطئه شوم رژیم اسرائیل و آمریکا بار دیگر شکست بخورد.

شیخ نعیم قاسم هم ضمن ابلاغ سلام گرم «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از دیدار با دکتر ولایتی ابراز خرسندی و مطالبی درباره موضوعات منطقه ای، تحولات لبنان و پیروزی‌های جبهه مقاومت ارائه کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها