کابینه راست افراطی اشغالگران کار خود را با تشدید تنش علیه اسرا فلسطینی آغاز کرد

کابینه راست افراطی اشغالگران کار خود را با تشدید تنش علیه اسرا فلسطینی آغاز کرد
سه شنبه 20 دی 1401 - 20:29

برخی ناظران، تهدیدهای مداوم علیه اسیران فلسطینی را در چارچوب جلب رضایت افکار عمومی صهیونیست‌های ساکن سرزمین های اشغالی می دانند.

العالم _ سرزمین های اشغالی

العربی الجدید گزارش داد؛ ایتمار بن‌گویر صهیونیست افراطی طی سال‌های گذشته تا توانست علیه اسیران فلسطینی سخنان تحریک آمیز گفت تا سرانجام به عنوان وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم معرفی شد.

روزهای گذشته شاهد تشدید تنش‌ها علیه اسیران بودیم، بن گویر به این منظور از زندان هداریم دیدار کرد و مانع برگزاری جشن آزادی کریم یونس بزرگ اسیران فلسطینی شد.

بن گویر همچنین همه اسیران فلسطینی در زندان هداریم از جمله رهبران جنبش اسیر به ویژه مروان برغوتی از رهبران جنبش فتح را به زندان نفحه منتقل کرد.

أماني السراحنه مسئول تبلیغات باشگاه اسیر فلسطینی گفت آنچه در انتقال اسیران توجه را به خود جلب می کرد، عملیات تلافی جویانه هنگام انتقال بود زیرا یگان های ویژه با انجام عملیات بازرسی در زندان هداریم، بسیاری از وسایل زندانیان را تخریب کردند.

أماني السراحنه افزود تشدید برخورد با اسیران به رهبری بن گویر، به عنوان بخشی از یک کارزار قدیمی است که هیچگاه متوقف نشده بود اما پس از عملیات "تونل آزادی" شدت یافت، عملیاتی که شش زندانی توانستند سال 2021 آزادی خود را برای چند روز از طریق حفر تونلی زیر زندان جلبوع به دست آورند.

وی هشدار داد که با توجه به تهدیدهای مداوم علیه اسیران، مرحله آینده دشوار خواهد بود و هر آنچه در حال وقوع است، ممکن است در چارچوب جلب رضایت افکار عمومی صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی باشد.

پربیننده ترین خبرها