سازمان هواشناسی:

بارش‌ها امروز در ۱۳ استان تداوم دارد/ سامانه بارشی جدید روز جمعه وارد کشور می‌شود

بارش‌ها امروز در ۱۳ استان تداوم دارد/ سامانه بارشی جدید روز جمعه وارد کشور می‌شود
چهارشنبه 21 دی 1401 - 11:32

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و برف در ۱۳ استان طی امروز خبر داد و اعلام کرد: روز جمعه یک سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.

العالم ـ ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز در شمال اردبیل، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان، تهران، البرز، گیلان و شمال فارس بارش برف و باران خواهیم داشت.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف، کولاک یا رخداد مه است؛ همچنین کاهش دما تا ۱۵ درجه در مناطق سردسیر و ۱۰ درجه در جنوب کشور پیش بینی شده است.

هواشناسی همچنین برای امروز در سیستان و بلوچستان، نوار شرقی و جنوب کرمان، شرق هرمزگان، شرق یزد و خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک را پیش بینی کرده است.

فردا (پنجشنبه) نیز در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش روی می‌دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: روز جمعه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور به‌ویژه استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، ‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش همراه با وزش باد خواهیم داشت.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی روز شنبه هفته آینده در جنوب غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش ادامه دارد و گستره بارش‌ها بوشهر و شمال و غرب فارس را در بر می‌گیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها