گردان های قسام پیام تصویری یک اسیر صهیونیست را منتشر کرد

دوشنبه 26 دی 1401 - 18:59

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فایلی ویدئویی از اسیر صهیونیست در غزه ادعاهای آویو کوخاوی درباره موفقیت‌هایش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز دوشنبه شبکه فلسطین الیوم، آویو کوخاوی امروز ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را رسما به هرتزی هالیوی تحویل داد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به همین مناسبت فایل ویدئویی را از "آبراهام منگستو" اسیر صهیونیستی که توسط حماس دستیگر شده است، منتشر کرد.

منگستو در این ویدئو با شکایت از بی‌توجهی مقامات صهیونیست نسبت به وضعیت خود و دیگر اسرای صهیونیست می‌گوید: "تا چه زمان ما باید این درد و رنج را تحمل کنیم، آیا کابینه اسرائیل به فکر ما نیست؟"

گردان‌های عزالدین قسام همچنین با انتشار این ویدئو بر شکست کوخاوی در زمینه تبادل اسرا و دروغ گویی وی در مقابل کابینه رژیم اشغالگر و صهیونیست‌ها در این باره تاکید کرد.

گردانهای قسام همچنین تاکید کرد که پیامدهای شکست‌های کوخاوی متوجه هرتزی هالیوی جانشین وی خواهد بود.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" را از زمان حمله "اسرائیل" به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که هدار گلدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند و گردان های قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد اما گردان‌های شهید عزالدین قسام نهم مردادماه تحت عنوان «دولت شما دروغ می‌گوید»، تصویری از «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرده بود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها