خشم مردم عربستان از ترویج همجنس گرایی در ریاض

خشم مردم عربستان از ترویج همجنس گرایی در ریاض
يکشنبه 2 بهمن 1401 - 16:49

گروه آواز کره‌ای دختران «بلک پینک» برای اولین بار در ریاض، پایتخت عربستان، کنسرتی را در چارچوب فعالیت های تفریحی "موسم الریاض " اجرا کرد که جنجال گسترده ای در عربستان به راه انداخت.

العالمعربستان

مردم عربستان سعودی به دنبال اقدام مقامات این کشور مبنی‌بر اجازه به گروه آواز دختران کره‌ای "Black Pink" برای برگزاری کنسرت در عربستان سعودی آن را محکوم و ترویج همجنسگرایی دانستند.

حساب کاربری «موسم الریاض» در توییتر با انتشار اطلاعیه رسمی درباره این مراسم، از عموم مردم برای خرید بلیت آن دعوت کرد که قیمت آن از 250 ریال و نرخ VIP نیز 1500 ریال بود.

کاربران سعودی این گروه را به ترویج همجنس‌گرایی متهم و برگزاری کنسرت در روز جمعه را محکوم کردند.

در همین حال، ترکی آل الشیخ، رئیس هیات سرگرمی عربستان سعودی اعلام کرد شمار داوطلبان به 12 میلیون نفر رسید.

گفتنی است درحالی که آنها سرگرم این مراسم هستند، برخی دیگر مقامات سعودی را به سرقت عمر زندانیان متهم می کنند.ناصر القرنی، فرزند عوض القرنی، پسر روحانی بازداشت شده، که با خطر تهدید مواجه است، گفت:بندهای کیفرخواست دادستانی عربستان علیه پدرش در دادگاه فاقد کوچکترین فاکتور اجرای عدالت است.

یک دادگاه سعودی عوض القرنی را به اتهام جنایاتی ادعایی از جمله داشتن حساب کاربری توئیتر و استفاده از اپلیکیشن واتس اپ برای انتشار اخباری که ریاض آن را دشمنی با عربستان توصیف می کند، به اعدام محکوم کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها