پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین سرنگون شد

پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین سرنگون شد
پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 12:00

نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین از سرنگونی یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز این اردوگاه خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

در پی یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و اعزام کاروان‌های حامل نیرو و تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها به این اردوگاه و آغاز درگیری با نیروهای مقاومت فلسطینی، تاکنون یک جوان فلسطینی شهید و پنج نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منابع رسانه‌ای از تداوم درگیری‌ها و شنیده‌ شدن صدای تیراندازی و انفجار در این اردوگاه خبر می‌دهند. گروه مقاومت «کتیبه جنین» اعلام کرد که مقاومت فلسطین در حال مقابله با این حمله صهیونیست‌ها است و تاکنون چندین بمب و مواد منفجره در مسیر خودروهای اشغالگران منفجر کرده و ضربات مستقیم به صهیونیست‌ها وارد کرده است. به اعلام منابع محلی فلسطین، نیروهای مقاومت موفق شدند یک پهپاد جاسوسی و شناسایی رژیم صهیونیستی را بر فراز اردوگاه جنین هدف قرار دهند و آن را سرنگون کنند.

از صبح امروز، نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند. جنایات نظامیان صهیونیست تا لحظه تنظیم این خبر، همچنان ادامه دارد.

در جدیدترین تحول، نظامیان صهیونیست، اقدام به حمله به یک بیمارستان و شلیک به سوی بیماران کرده و در این میان چندین کودک نیز زخمی شدند.

محمود السعدی مدیر هلال احمر جنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی مانع امدادرسانی به فلسطینی‌ها می‌شود، با این وجود شماری از نیروهای امدادی با فداکارای موفق به ورود به اردوگاه و انتقال مجروحان به بیمارستان شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز از اقدام صهیونیست‌ها در شلیک گاز اشک‌آور به سوی بیمارستان و ایجاد حالت خفگی در شماری از بیماران خبر داد.

پربیننده ترین خبرها