تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو در اراضی اشغالی

يکشنبه 9 بهمن 1401 - 12:22

ده‌ها هزار صهیونیست برای چهارمین هفته پیاپی بر ضد کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به دنبال وقوع عملیات تلافی جویانه فردی در فلسطین که به هلاکت و مجروح شدن شماری از شهرک نشینان انجامید و پرده از ضعف و ناتوانی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم در تأمین امنیت شهرک نشینان برداشت، ده ها هزار تن از شهرک نشینان در قدس، حیفا، تل آویو و مقابل منزل نتانیاهو در هرتسیلیا تجمع کرده و خواستار محاکمه نتانیاهو و دارو دسته افراطی اش به عنوان عاملان اصلی بی ثباتی و از هم گسستگی این رژیم شدند.

آنها نتانیاهو و برخی اعضای کابینه‌اش را به استبداد و تکروی در قدرت و دور زدن دستگاه قضایی رژیم اشغالگر برای فرار از محاکمه در خصوص پرونده فساد و خیانت در امانت متهم کردند.

این تظاهرات پس از آن رخ می دهد که وزیر جنگ این رژیم در نشست امنیتی با رئیس ستاد ارتش و سران دستگاه های امنیتی رژیم خواستار اعلام آماده باش کامل و تقویت یگان‌های ارتش در کرانه باختری و قدس اشغالی و افزایش تعداد حملات نظامی به اهداف فلسطینی می شوند.

تظاهرکنندگان اعلام کردند که کابینه نتانیاهو در تلاش است از وخامت اوضاع امنیتی در داخل رژیم، برای خلاص شدن از شر این تظاهرات – که تبدیل به نقطه ضعف کابینه او شده است – استفاده کند.

شرکت گسترده صهیونیست‌ها در این تظاهرات به رغم وخامت اوضاع امنیتی در این رژیم نشان می دهد که این رژیم تا چه اندازه دستخوش گسستگی و اضمحلال شده است.

این تظاهرات در چهارچوب تدابیر امنیتی جدی و سختگیرانه و پیچیده برگزار می شود و رژیم تمام توان خود را به کار گرفته است که مانع گسترش و سرایت آن به مناطق دیگر شود.

پربیننده ترین خبرها