شیخ نعیم قاسم: نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک شده است

شیخ نعیم قاسم: نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک شده است
يکشنبه 9 بهمن 1401 - 18:00

معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها، تاکید کرد که وقت نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک شده است.

العالم - لبنان

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل × روز گذشته (شنبه، ۲۸ژوئیه) با قدردانی از عملیات مقاومتی فلسطینی‌ها گفت «وقت نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک شده است».

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، شیخ نعیم قاسم با انتشار توئیتی، عملیات شهادت‌طلبانه قدس را که دیروز انجام شد، تبریک گفته و آن را پاسخی به «جنایت‌کاری صهیونیست‌ها و اشغالگری آن‌ها» دانست.

قائم مقام دبیرکل حزب الله در ادامه پیامش نوشت: «آینده متعلق به فلسطین آزادشده با این مردم شجاع و مبارز است. ساعت زوال اسرائیل نزدیک است... آیا صبح نزدیک نیست؟»

شامگاه جمعه یک جوان ۲۱ساله فلسطینی عملیاتی مقاومتی در پاسخ به هجوم نظامیان صهیونیست به اردوگاه «جِنین» انجام داد. رسانه‌های عبری در این باره از وقوع یک تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن ۹ صهیونیست کشته و دست کم ۵ نفر دیگر زخمی شده بودند.

عملیات‌های مقاومتی در واکنش به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به همین جا محدود نشد و تیراندازی دیگری در محله «سلوان» در شرق قدس اشغالی رخ داد که چند نفر دیگر از صهیونیست‌ها مجروح شدند؛ منابع صهیونیستی گزارش دادند که یکی از این مجروحان این عملیات، از افسران تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

این واکنش‌ها بعد از آن صورت گرفت که روز پنج‌شنبه، ۲۶ژوئیه در اولین درگیری جدی بعد از آغاز نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو»، نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «جنین» حمله کردند. آن‌ها که این حمله را با هدف دست‌گیری و یا ترور برخی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی انجام دادند، با شهادت دست‌کم ۹ فلسطینی و جراحت بیش از ۲۰ نفر از آن خارج شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها