یک وزیر صهیونیست: املاک و اموال مجریان عملیات‌ها را مصادره می‌کنیم

یک وزیر صهیونیست: املاک و اموال مجریان عملیات‌ها را مصادره می‌کنیم
دوشنبه 10 بهمن 1401 - 17:23

وزیر دارایی تندرو کابینه رژیم صهیونیستی در تلاشی بیهوده برای ترساندن فلسطینی‌ها از انجام عملیات‌های ضد صهیونیستی، از مصادره املاک و اموال عاملان این عملیات‌ها خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: در صورتی که خانواده مجریان عملیات به طور کامل به غزه تبعید شوند، خانه آنها تخریب و اموال آنها مصادره می‌شود و به خانواده‌های اسرائیلی‌های کشته شده در این حملات منتقل می‌شود.

وی افزود: در چنین صورتی هیچ مجری عملیاتی به کاری که با خانواده اش کرده است، افتخار نخواهد کرد. این مسیری است که در پیش گرفته‌ایم و در سریع ترین زمان ممکن آن را اجرایی خواهیم کرد.

بزالل اسموتریچ پیش از این نیز خواستار محاصره مناطق فلسطینی نشین در قدس اشغالی شده است.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که انجام این اقدامات علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی منجر به افزایش حملات علیه اهداف صهیونیستی می شود.

سرزمین‌های اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش درپی تجاوزات روزانه صهیونیست‌ها و پاسخ مقاومت به این رژیم است.

عملیات شهادت طلبانه جمعه شب «خیری علقم» مبارز فلسطینی در شهر اشغالی قدس در حالی انجام شد که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات ضد صهیونیستی در پاسخ به جنایت صهیونیستها در جنین بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها