تظاهرات مغربی‌ها علیه عادی‌سازی با اشغالگران و در حمایت از آرمان فلسطین

تظاهرات مغربی‌ها علیه عادی‌سازی با اشغالگران و در حمایت از آرمان فلسطین
پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 - 10:21

فعالان مغربی برای اعلام همبستگی با آرمان فلسطین و در اعتراض به "کشتار روزمره فلسطینی‌ها به دست جنایتکاران صهیونیست" تظاهرات کردند.

العالم - مغرب

تظاهرکنندگان عادی سازی روابط بین مغرب و رژیم صهیونیستی را در اواخر سال 2020 محکوم کردند.

براساس این گزارش آنها با در دست داشتن پرچم فلسطین و تصاویر شهدای "کشتار جنین" علیه سازش و خیانت به آرمان فلسطین شعار دادند.

این تظاهرات به دعوت دو گروه معروف به حمایت از مسأله فلسطین به نام های "جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین و علیه سازش"، "کارگروه ملی برای فلسطین"، برگزار شد.

گروه "جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین" با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "همه تصمیمات نژادپرستانه و فاشیستی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند" و از گروه های فلسطینی خواست برای دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین با هم متحد شوند.

حزب عدالت و توسعه مغرب هم ضمن اعلام مخالفت با برگزاری "کنفرانس سران نقب 2" در این کشور از همه نیروها و گروه های مغربی و همه مبارزان و آزادگان این کشور خواست برای دفاع از ملت فلسطین، بیش از پیش آماده و هشیار باشند و تا لغو سازش و تصویب قانونی برای جرم انگاری سازش با رژیم صهیونیستی و اخراج همه صهیونیست‌ها از کشور و مقابله با برگزاری کنفرانس نقب 2 به میزبانی دولت مغرب از پای ننشینند.

پربیننده ترین خبرها