منازل مجریان عملیات‌های مقاومتی در قدس و کرانه باختری تخریب می‌شود

منازل مجریان عملیات‌های مقاومتی در قدس و کرانه باختری تخریب می‌شود
پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 - 15:04

ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم خود مبنی بر تخریب منازل مجریان عملیات های اخیر در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از رسانه های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد خانه خیری علقم مجری عملیات تیراندازی در محله نفیه یعقوب در شهر قدس اشغالی در دو هفته قبل را که به قتل ۷ اسرائیلی و مجروح شدن تعداد دیگری از آنها منتهی شده را تخریب می‌نماید.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم دارد خانه‌ای که این شهروند فلسطین در آن سکونت داشته است را ویران کند.

شهید خیری علقم در ژانویه ۲۰۲۳ با انجام عملیاتی چریکی در کنار یک کنیسه یهودی به زندگی ۷ صهیونیست پایان داده و ۳ نفر دیگر را مجروح کرد.

اشغالگران صهیونیست همچنین اعلام کردند منزل یونس هیلان ۱۹ ساله از اسرای فلسطینی و شهید محمد صوف ۱۸ ساله را که انجام دو عملیات علیه نیروهای ارتش و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری به آنها نسبت داده شده است را تخریب می‌کنند.

ارتش اشغالگران در این خصوص نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد فرمانده منطقه میانی ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد منزل دو فلسطینی که مجری عملیات در منطقه صنعتی شهرک اریئیل و منطقه الفندق در شرق شهر قلقیلیه هستند را تخریب نماید.

اشغالگران صهیونیست اجرای عملیات حمله با چاقو در ۲۵ اکتبر در منطقه الفندق که به قتل یک شهرک نشین منتهی شد را به اسیر فلسطینی یونس هیلان از روستای حجه نسبت می‌دهند.

شهید محمد الصوف نیز به اجرای عملیات حمله با چاقو و زیرگیری با خودرو در منطقه صنعتی شهرک اریئیل در ۱۵ نوامبر گذشته محکوم است که منجر به قتل دو صهیونیست و ۴ نفر دیگر از آنها شد.

پربیننده ترین خبرها