واکنش منفعل رسانه‌های غرب به حماسه حضور مردم ایران در 22 بهمن؛ چرا؟!

واکنش منفعل رسانه‌های غرب به حماسه حضور مردم ایران در 22 بهمن؛ چرا؟!
يکشنبه 23 بهمن 1401 - 10:22

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز شنبه در 1400 شهر و 38 هزار روستا راهپیمایی‌ باشکوهی با مشارکت میلیون‌ها ایرانی برگزار شد.

العالم - ایران

سید نظام الدین موسوی، رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به مشارکت کم سابقه مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن 1401 گقت: گزارش های متعددی که از مراجع و مناطق مختلف کشور به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر واصل شده، بیانگر حضور کم نظیر مردم شهرها و روستاهای سراسر کشور در راهپیمایی امروز حکایت دارد و آمار مستند ارائه شده، بیانگر خلق حماسه ای بزرگ و ستودنی است.

موسوی مراسم امسال را در حداقل طی ۱۰سال قبل بی نظیر دانست.

اگرچه با توجه به رخدادها و اغتشاشات چند ماه اخیر، پیش بینی می شد که اقشار مختلف مردم برای اعلام حمایت از انقلاب و نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن حضور قابل توجهی در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند؛ اما صحنه های مشارکت گسترده مردم، فراتر از حد انتظار و پیش بینی ها بود.

آنچه در مراسم 22 بهمن امسال بیشتر از سالیان گذشته به چشم می خورد مشارکت جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی در شهرهای مختلف بود.

اما از آن سو رسانه‌های غربی راهپیمایی حماسی 22بهمن امسال را سانسور کردند اما حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این رسانه ها واقعیت را تغییر نمی دهد و غربی ها مجبورند به ایران اسلامی، مردمی و مستقل تن بدهند.

برای هر رژیمی در جهان که پایگاه مردمی ندارد، سخت است که موفق شود میلیون‌ها نفر را به خیابان بیاورد؛ این حضور و مشارکت وقتی حاصل می شود که این میلیون‌ها نفر باور قلبی به نظام حاکم داشته باشند و باید گفت خود را سازنده این انقلاب بدانند و وظیفه دفاع از آن را برخود واجب بدانند.

«ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران روز گذشته به درستی گفت که مشارکت گسترده امسال نه تنها برای گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی بود، بلکه مردم ایران می خواستند با حضور چشمگیر خود بگویند که یک بار دیگر نقشه های دشمن را شکست دادیم.

در نهایت امیدواریم رسانه‌های آمریکایی و غربی کمی سعه صدر به خرج دهند و لااقل بخش کوچکی از راهپیمایی‌های میلیونی را که امروز در شهرهای مختلف ایران شاهد آن بود، گزارش دهند.

این در حالی است که همین رسانه های غربی در زمان پخش تصاویر ناآرامی‌ها در ایران، در بیان تعداد شرکت کنندگان اغراق می کردند، هرچند که تصاویر افشاکننده دروغ آنها بود.

پربیننده ترین خبرها