تبریک جنبش جهاد اسلامی به رهبر انقلاب؛ انقلاب اسلامی ایران راه‌نمای آزادی‌خواهان است

تبریک جنبش جهاد اسلامی به رهبر انقلاب؛ انقلاب اسلامی ایران راه‌نمای آزادی‌خواهان است
يکشنبه 23 بهمن 1401 - 11:40

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، در پیامی مکتوب به رهبر انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت و تأکید کرد که مقاومت با حمایت ایران قدرتمندتر شده و دشمن دارد از احتمال زوال خود سخن می‌گوید.

العالم - فلسطین اشغالی

«زیاد النخاله» دبیر کل جنبش فلسطینی «جهاد اسلامی» در پیامی به رهبر انقلاب آیت الله العظمی «سید علی خامنه‌ای»، چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، النخاله در پیام خود با بیان اینکه «انقلاب اسلامی چهره منطقه را تغییر داد و آثار بزرگی در پهنه عالم و در سیاست‌های آن گذاشت» تأکید کرد، «پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبدیل به مقصد و پناهی برای آزادگان و پرچم راه‌نمایی برای همه کسانی شد که به دنبال آزادی هستند».

به گفته زیاد النخاله، «انقلاب اسلامی ایران پشتیبان حقیقی ملت مجاهد و مظلوم فلسطین است. ملت فلسطین و مقاومت آن، امروز با وجود همه چالش‌ها و همه حمایتی که دشمن صهیونیستی از آمریکا و غرب دریافت می‌کند، بیش از پیش قدرتمندتر شده است».

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این پیام ضمن تأکید بر اینکه «امروز ما به پیروزی نزدیک‌تر شده‌ایم به امید خدا»، تأکید کرد که «با وجود محاصره و ظلم» دشمن آمریکایی صهیونیستی، «مجاهدان ما در سراسر خاک فلسطین، قهرمانی‌های خود را در مقابله با اشغالگران صهیونیستی ثبت می‌کنند همچنانکه سران دشمن امروز دارند با نگرانی از امکان زوال رژیم خود سخن می‌گویند».

همزمان، کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه مثل قطر، عمان، کویت و امارات در پیام‌هایی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

دیروز شنبه، چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که مردم در استان‌های مختلف کشور، با حضور در راهپیمایی، آن را گرامی داشتند. طبق آمار منتشر شده، حضور مردم در استانهای مختلف در مقایسه با آخرین سال راهپیمایی قبل از شیوع همه‌گیری «کووید ۱۹»، افزایش داشت.

پربیننده ترین خبرها