تلاش رژیم آل خلیفه برای محو هویت بحرینی  

سه شنبه 25 بهمن 1401 - 22:59

روزنامه‌نگار بحرینی تأکید کرد: انقلاب مردمی بحرین ادامه درگیری تاریخی میان صاحبان اصلی این کشور و خاندان آل خلیفه است که این سرزمین را اشغال کردند.

العالمبحرین

جواد عبدالوهاب در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: مردم بحرین در طول تاریخ با خاندان حاکم بحرین می جنگند زیرا آنها می خواهند هویت مردم را از بین ببرند.

وی افزود: مردم بحرین با خاندان حاکم در همه سطوح اختلاف نظر دارند، بنابراین هیچ آشتی و هماهنگی بین آنها وجود نخواهد داشت.

عبدالوهاب با اشاره به اینکه آل خلیفه خواهان غارت ثروت مردم بحرین و حذف حضور آنها از کشور هستند، تاکید کرد جنبش مردمی بحرین تا بازپس گیری حقوق غصب شده ادامه خواهد داشت.

گفتنی است بحرینی‌ها با شعار «به اصول و جنبش خود ادامه می‌دهیم»، دوازدهمین سالگرد انقلاب 14 فوریه را با راهپیمایی و تظاهرات در مناطق مختلف کشور گرامی داشتند؛ همان گونه که هر سال با موضعگیری عملی، بر ثبات‌قدم و استواری خود تاکید می کنند.

مردم بحرین در پاسخ به ندای شیخ «عیسی قاسم» عالم دینی بحرینی تظاهرات مسالمت آمیز برگزار و با شعارهایی مبنی بر «تاکید بر حق تعیین سرنوشت»، بر ادامه حرکت مردمی تا تحقق خواسته های خود تاکید کردند.

پربیننده ترین خبرها