جرقه انتفاضه در قدس اشغالی زده شد

يکشنبه 30 بهمن 1401 - 23:17

نافرمانی مدنی و اعتصاب فراگیر در اعتراض به اقدامات رژیم اشغالگر علیه اهالی قدس شریف، مناطق متعددی از قدس را فرا گرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در قدس اشغالی؛ بنا به درخواست مراجع دینی و نیروهای ملی برای مقابله با تدابیر اخیر رژیم اشغالگر اعم از بازداشت‌ها و تخریب منازل و غارت املاک و دارایی های مردم قدس و محاصره و فشار، نافرمانی مدنی و اعتصاب و آماده باش محله های قدس اشغالی را فراگرفت.

"محمد ابو الحمص" عضو نیروهای ملی و اسلامی به خبرنگار العالم گفت: خودروهای اهالی مصادره شد، اسرایی که آزاد شده بودند اینک به سبب آنکه از تشکیلات خودگردان حقوق دریافت می کنند، تحت تعقیب و پیگرد قرار گرفتند، اما تمام این تدابیر و فشارها بر عزم و اراده اهالی قدس و مقابله آنها با صهیونیستها بیش از پیش خواهد افزود، من احتمال می‌دهم که پیام ما مبنی بر آنکه اقدامات ظالمانه بن گویر موجب وحدت بیشتر اهالی قدس شده است، آشکارا به رژیم صهیونیستی رسید.

درگیری هایی میان جوانان انقلابی فلسطین و نظامیان صهیونیست در محله های مختلف قدس رخ داد ، شماری از جوانان مجروح شدند ؛ اما این جوانان آرام نخواهند گرفت و روز به روز بر شدت این رویارویی ها با دشمن اسراییلی افزوده خواهد شد.

این جرقه ای است که از اردوگاه مقاومت و ایستادگی شعفاط به سراسر قدس شریف زده شد تا به تمام اراضی اشغالی فلسطین برسد و این همان چیزی است که دشمن صهبونیستی از آن می هراسد.

پربیننده ترین خبرها