مقاومت فلسطین: نشست عقبه، توطئه علیه ملت فلسطین است

مقاومت فلسطین: نشست عقبه، توطئه علیه ملت فلسطین است
شنبه 6 اسفند 1401 - 19:37

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر برگزاری نشستی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین به میزبانی اردن و با حضور آمریکا و مصر در عقبه، گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای برگزاری چنین نشستی را خیانت به ملت فلسطین ارزیابی کردند.د.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین در این باره آمده است: ما تصمیم هیئتی از تشکیلات خودگردان برای شرکت در نشست امنیتی در شهر عقبه اردن را محکوم می‌کنیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطرنشان کردند: این نشست ادامه توطئه علیه ملت ما و تلاش برای ریشه کن کردن پروژه مقاومت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مشارکت یک طرف فلسطینی و طرف‌های عربی در چنین نشستی تنها باعث شرمساری آنها خواهد شد، چراکه آنها در تلاش‌های بین‌المللی برای دور زدن مقاومت مردم ما شریک هستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین تأکید کردند: شرکت‌کنندگان در این نشست مطرود و خارج از چارچوب اجماع ملی فلسطین بوده و صرفا نماینده خود هستند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که شبکه کان رژیم صهیونیستی مدعی شد آمریکا روز یکشنبه نشستی اضطراری در شهر عقبه اردن با حضور اردن، مصر، نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیلی‌ها برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست تلاش برای توقف تشدید تنش‌های امنیتی در سرزمین‌های فلسطینی به ویژه قبل و در طول ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس ادعای این شبکه، هدف از این اجلاس تلاش برای تلطیف موضع فلسطین، ارائه یک برنامه عملی و متقاعد کردن آنها مبنی بر اینکه فرصت برای تغییر وجود دارد، است.

پربیننده ترین خبرها