فیلم عذرخواهی اجباری مبلغ سعودی در فضای مجازی جنجالی شد

جمعه 12 اسفند 1401 - 14:03

یک مبلغ سعودی که پیش از این با انتشار ویدئویی از سیاست های عربستان انتقاد کرده بود، اینک ویدئویی در توضیح اظهارات سابق خود منتشر کرده است؛ کاربران فضای مجازی اما احتمال می دهند که ویدئوی دوم در دفتر تحقیقات دستگاه امنیت دولت ضبط شده باشد.

العالم ـ عربستان سعودی

"عماد المبیض" مبلغ سعودی چندی پیش با انتشار ویدئویی تاکید کرد که می خواهد پیامی به ملک سلمان و ولیعهد او محمد بن سلمان در خصوص فاصله گرفتن کشور از هویت دینی خود ارسال کند. وی در این ویدئو گفت: "این کشور بر اساس عقیده شکل گرفته است؛ اما آنچه که امروز رخ می دهد با اصول و ارزش های اولیه این کشور بسیار مغایرت دارد".

این مبلغ سعودی پس از آن یک ویدئوی جنجالی در توضیح اظهارت پیشین خود منتشر کرد و گفت: ممکن است برخی از اظهارات من در ویدئوی سابق برداشت نادرستی کرده باشند. اینک می خواهم توضیح دهم که این کشور و سران آن و مردم آن از نعمت امن و امان و رفاه و یپشرفت بهره مند هستند. خداوند این نعمت را مستدام بدارد و این کشور را از هرگزندی محفوظ کند".

فعالان فضای مجازی اما بر این عقیده اند که ویدئوی دوم المبیض به نظر می رسد که در داخل دفتر تحقیقات دستگاه امنیت دولت عربستان ضبط شده است و او اینک به سبب اظهارات پیشین خود تحت بازداشت است.

پربیننده ترین خبرها