گزارش العالم از حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و ترور 3 نیروی مقاومت

پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 - 21:18

یگان‌های ویژه صهیونیستی موسوم به یماس با ایجاد کمین برای سه نیروی مقاومت فلسطینی، آنان را در مسیر بین شهرهای جنین و نابلس در داخل خودرو ترور کردند.

العالم _ فلسطین

رایه عروق، خبرنگار العالم از اردوگاه جنین، از تشییع پیکر ولید نصار، نوجوان فلسطینی روی دستان مردم ساکن این اردوگاه خبر داد. فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین همچنین پیکرهای سه شهید را از شهرک «جبع» واقع در جنوب جنین در شمال کرانه باختری اشغالی تشییع و آنها را پس از عزاداری به خاک سپردند.

خبرنگار العالم با اشاره به هجوم یگان‌های ویژه اسرائیلی موسوم به یماس به شهرک جبع در جنوب جنین و ایجاد کمین برای سه نیروی مقاومت در این شهرک گزارش داد: ارتش اشغالگر این رزمندگان را متهم کرده بود که قصد انجام عملیات علیه نیروهای اسرائیلی داشته اند.

بنابر این گزارش، اشغالگران اسرائیلی به نیروهای مقاومت فرصت مقابله و درگیری ندادند و با غافلگیر کردن آنان در کمین خود در حومه شهرک و در مسیری بین شهرهای جنین و نابلس، آنان را داخل خودرو ترور کردند.

جمعیت زیادی از فلسطینیان در جنین با حضور شمار زیادی از نیروهای مقاومت با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات صهیونیست ها، ظهر پنجشنبه پیکر این سه نیروی مقاومت را در شهرک جبع تشییع کردند.

پربیننده ترین خبرها