فعال سیاسی فلسطینی: نسل جدید مقاومت عزم خود را برای مبارزه جزم کرده است

شنبه 20 اسفند 1401 - 15:16

یک فعال سیاسی فلسطینی گفت: اشکال و نحوه مقابله با رژیم صهیونیستی ارتقا یافته است و نسل جدید مقاومت نه تنها ذره ای عقب نمی نشیند بلکه به حمله به مواضع دشمن ادامه می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر آمال وهدان، فعال سیاسی فلسطینی در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، دشمن در حال حاضر چه در جبهه داخلی و چه در مناطق مختلف فلسطین درگیر جنگ است.

وی درباره عملیات اخیر تل آویو خاطرنشان کرد که فلسطینی ها در مهمترین خیابان های تل آویو که نزدیک وزارت جنگ آن است، مشغول جنگ با این رژیم هستند و این نشان می دهد که به رغم همه سرکوب گری ها و بازداشت فلسطینیان ، مقاومت ادامه دارد و طرح ها و اشکال مقابله با دشمن نیز ارتقا یافته است.

بنابر این گزارش، پنجشنبه شب گذشته 5 نفر از شهرک‌نشینان بر اثر تیراندازی در خیابان «دیزنگوف» تل آویو زخمی شدند که منابع خبری از کشته شدن یکی از آنان خبر دادند. مجری این عملیات یک جوان 23 ساله فلسطینی به نام «معتز الخواجا» فرزند شیخ صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بود که به شهادت رسید.

فعال سیاسی فلسطینی در ادامه با اشاره به اینکه کسی که تصمیم به انجام عملیاتی می گیرد، خودش به میدان و به استقبال شهادت می رود؛ خاطرنشان کرد: او وقتی سلاح می کشد کار را تمام کرده است زیرا باید تا آخر ادامه دهد تا بیشترین خسارت را به نیروهای اشغالگر وارد کند.

وهدان افزود: در کنار آشفتگی های داخلی موجود در رژیم صهیونیستی، تظاهرات و ناآرامی هایی که هم اکنون گریبانگیر این رژیم شده است، زیرساخت های امنیتی و نظامی و نیروی هوایی آن را هم متزلزل کرده است و این مساله بر سطوح سیاسی و معیشتی این رژیم تأثیر گذاشته و آن را در تنگنا قرار داده است.

وی تصریح کرد: ملت و مقاومت فلسطین عزم خود را برای مبارزه جزم کرده اند. مبارزه مانند آتش از منطقه ای به منطقه دیگر سرایت می کند و کرانه باختری نه تنها عامل بحران امنیتی برای رژیم صهیونیستی شده که موجودیت آن را هم به خطر انداخته است.

وهدان گفت: شهادت معتز و رزمندگانی مثل او، الگویی را برای دیگر جوانان معرفی می کند تا برای حرکت در مسیر مبارزه تا آزادی نهایی آماده شوند.

پربیننده ترین خبرها