هشدار گردان‌های قسام درباره هرگونه تغییر در وضعیت کنونی مسجد الاقصی

هشدار گردان‌های قسام درباره  هرگونه تغییر در وضعیت کنونی مسجد الاقصی
چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 18:39

جانشین فرمانده کل مقاومت و گردان‌های قسام- شاخه نظامی جنبش حماس- تأکید کرد هرگونه تحول و تغییری در وضعیت کنونی مسجد الاقصی باعث وقوع زلزله‌ای در منطقه خواهد شد

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "مروان عیسی" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: دادن فرصت به مقاومت در کرانه باختری رود اردن به معنای رها کردن آن و سکوت مقاومت در غزه نیست. ما در صورت نیاز به دخالت مستقیم با تمام قدرت از مردم خود دفاع خواهیم کرد.

عیسی در مصاحبه با شبکه الاقصی وابسته افزود: ما به مقاومت در کرانه باختری رود اردن و قدس فرصت می‌دهیم و برای آنان فضا ایجاد می‌کنیم؛ زیرا آن‌ها میدان‌های عمل و تاثیرگذاری راهبردی در مرحله کنونی هستند.

او اضافه کرد: روحیه شهادت‌طلبی ملت ما در کرانه باختری رود اردن بی سابقه است و مردم ما و مقاومت ما در کرانه باختری در زمینه بیداری و اعتقاد داشتن به درست بودن طرح مقاومت و وحدت ملی در زمینه مقابله با رژیم صهیونیستی در اوج قرار دارند.

جانشین فرمانده گردان‌های قسام بر ضرورت تشدید عملیات مقاومت در همه عرصه‌های فلسطین و حمایت مادی، معنوی و رسانه‌ای از آن تاکید و تصریح کرد این بدان معنا نیست که به حال خود رها شود.

مروان عیسی متذکر شد: هرگونه تحول و تغییری در وضعیت کنونی مسجد الاقصی باعث وقوع زلزله‌ای در منطقه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد طرح سیاسی در کرانه باختری رود اردن پایان یافته است و دشمن به اسلو پایان داده است و آینده آبستن حوادث جدید است.

پربیننده ترین خبرها