حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر نخستین شهید فلسطینی در ماه مبارک رمضان+ عکس

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر نخستین شهید فلسطینی در ماه مبارک رمضان+ عکس
پنج‌شنبه 3 فروردين 1402 - 18:38

جمع کثیری از فلسطینیان عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید "امیر عماد ابوخدیجه" که در نخستین روز از ماه مبارک رمضان به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسید، شرکت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) امیر ابوخدیجه جوان 25 ساله فلسطینی را در روستای «عزبه شوفه» در شرق طولکرم (شمال غرب کرانه باختری) ترور کرده و به ضرب گلوله به شهادت رساندند. «امیر ابوخدیجه» یکی از نیروهای ارشد گردان مقاومت طولکرم بود.

تشییع کنندگان شعارهایی در تایید مقاومت و لزوم انتقام گرفتن خون شهیدان سر دادند. پیکر شهید ابوخدیجه با پرچم فلسطین پوشانده شده بود.

جنبش حماس نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرد که شهادت مبارزان، انقلاب ما را در دفاع از مسجد الاقصی و محافظت از آن در برابر طرح های شوم اسرائیلی ها و شهرکنشینان صهیونیست متوقف نخواهد کرد.

حماس خاطرنشان کرد، این حملات هیچگاه ترس و نگرانی برای ملت ما ایجاد نخواهد کرد. ما از ملت خود و از جوانان انقلابی برای ادامه این انقلاب بزرگ در ماه مبارک رمضان، ماه جهاد و پیروزی، حمایت و پشتیبانی می کنیم. از آنها می خواهیم که همچنان در مسجد الاقصی اعتکاف کنند تا این مکان مقدس مسلمانان را از طرح های صهیونیست ها محفوظ بدارند.

پربیننده ترین خبرها