فلسطینیان افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان در تل آویو را «شرم آور» توصیف کردند

پنج‌شنبه 10 فروردين 1402 - 10:04

فراکسیون اقدام ملی فلسطین تصمیم جمهوری آذربایجان را برای افتتاح سفارت خود در تل آویو هدیه ای به کابینه افراطی صهیونیستی نتانیاهو و حمایت از آن دانستند. شهروندان فلسطینی نیز آن را «شرم آور» توصیف کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

فراکسیون «اقدام ملی فلسطین» اعلام کرد که تصمیم جمهوری آذربایجان برای افتتاح سفارت خود در تل آویو و آغاز روند سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت از کابینه افراط گرای نتانیاهو، تشویق به ارتکاب وحشتناک ترین جنایات علیه فلسطینیان و سرپوشی بر پافشاری این رژیم در اجرای نقشه های بدخواهانه خود برای سرقت سرزمین فلسطین، یهودی سازی، هتک حرمت مقدسات و محروم کردن فلسطینی ها از ابتدایی ترین حقوقشان است.

شهروندان فلسطینی در بیت المقدس نیز تصمیم کشور مسلمان جمهوری آذربایجان را برای افتتاح سفارت خود در تل آویو خیانت به بیت المقدس و مسجد الاقصی دانستند که در معرض هتک حرمت، تقسیم مکانی و زمانی روزانه از طریق هجوم وقت و بی وقت شهرک نشینان به آن، اخراج اعتکاف کنندگان و ممانعت از عبادت مسلمانان و مسیحیان در این مکان مقدس است .

گفتنی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی از اوایل دهه نود قرن گذشته در جمهوری آذربایجان سفارت داشته و در سالهای اخیر از حامیان نظامی مهم این کشور بوده است.

پربیننده ترین خبرها