پیام اقدام موشکی مشترک جبهه مقاومت به صهیونیست ها

پیام اقدام موشکی مشترک جبهه مقاومت به صهیونیست ها
يکشنبه 20 فروردين 1402 - 18:21

خبر: ارتش صهیونیستی شنبه شب (دیروز) اعلام کرد که چند راکت به جولان اشغالی اصابت کرده است. این دومین حمله موشکی در ۲۴ ساعت گذشته است.

تحلیل:

سرانجام جبهه داخلی در سوریه فعال شد، پس از پاسخ های موشکی از فلسطین و لبنان، شلیک موشک از سوریه به طرف سرزمین های اشغالی، پیام های جدیدی را به همراه داشت.

نخست اینکه دامنه واکنش ها به رژیم صهیونیستی از این پس محدود به لبنان و فلسطین نخواهد بود.

ثانیاً، هر اقدامی در سوریه با پاسخ مشابهی مواجه خواهد شد و این پاسخ لزوماً از سوی سوری ها نیست.

ثالثاً، زمان بزن در رو در سوریه گذشته است و از این پس به هرگونه حرکت خصمانه پاسخ داده می شود.

رژیم صهیونیستی قبل از این بارها مدعی شده بود که هدفش در سوریه، کشور سوریه نیست، بلکه ایران است اما این بار به دنبال جنایتگری این رژیم علیه نمازگزاران و معتکاف فلسطینی در مسجدالاقصی، از سوریه موشک دریافت کرده است.

اقدامات مشترک جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها این بار بهای سنگینی را برای آنها به همراه داشت، زیرا برای اولین بار تعداد کشته شدگان صهیونیست از تعداد شهدای مقاومت در روزهای اخیر بیشتر شده است.

در چنین شرایطی هیاتی از حماس با سید حسن نصرالله در لبنان دیدار کرد، در دیدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و هیات حماس به ریاست اسماعیل هنیه، اوضاع فلسطین، مسجدالاقصی و مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه و محور مقاومت بررسی شد.

لذا فلسطین و اطراف آن امروز همگی به صحنه نبرد جهت پاسخگویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض حرمت مسجدالاقصی تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها