افشاگری درباره «گاو صندوق رسواکننده» ترامپ

افشاگری درباره «گاو صندوق رسواکننده» ترامپ
دوشنبه 21 فروردين 1402 - 07:58

یک دستیار سیاسی سابق دونالد ترامپ فاش کرد، مالکان یک مجله آمریکایی اسرار و نوارهای رسوا کننده‌ای از این رئیس جمهور سابق آمریکا در اختیار دارند.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی «نیوزویک»، «اوماروسا مانیگو نیومن» که در زمان دولت دونالد ترامپ به عنوان مدیر ارتباطات در دفتر روابط عمومی او کار می‌کرد در مصاحبه‌ای فاش کرد مالکان مجله آمریکایی «نشنال انکوایرر» اسرار و نوارهای منفی این رئیس جمهور سابق آمریکا را در یک «گاوصندوق رسواکننده» در اختیار دارند.

بنابر این گزارش، اوماروسا که زمانی به عنوان بازیگر نمایش های تلویزیونی واقع‌نمای آمریکا مطرح شد زمانی روابط نزدیکی با دونالد ترامپ داشت اما بعد از آنکه در ابتدای سال 2018 دولت ترامپ را ترک کرد تبدیل به یکی از منتقدان صریح اللهجه این رئیس جمهور سابق آمریکا شد.

روز سه‌شنبه گذشته دونالد ترامپ در دادگاه ناحیه منهتن نیویورک از بابت 34 فقره اتهام مطرح شده علیه خودش در پرونده دستکاری در اسناد تجاری با هدف پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن اظهار بی‌گناهی کرد.

«استورمی دنیلز»، بازیگر مذکور پیش از این گفته بود که با ترامپ رابطه غیراخلاقی برقرار کرده و رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به او حق‌السکوت پرداخت کرد اما ترامپ داشتن این رابطه را رد کرده و خودش را بی‌گناه دانسته است.

نیومن در مصاحبه‌ با یک برنامه شبکه «ام.اس.ان.بی.سی» گفت، با خواندن برگه اتهامات مطرح شده علیه ترامپ بسیاری از شایعاتی که او در زمان کار در سمت دبیر مجله «ریئالیتی ویکلی» درباره او شنیده بود تایید شدند.

شرکت «آمریکن اینکورپوریشن» (AMI) مالک این مجله و همچنین مالک مجله نشنال انکوایرر، از نشریات مرتبط با ترامپ، است.

او خاطر نشان کرد: «من برگه اتهامات ترامپ را خواندم و این برگه خیلی از شایعاتی را که من در زمان کار کردن در این مجله شنیده بودم تایید کرد.»

نیومن ادعا کرد، بر اساس یکی از این شایعات، «دیوید پکر»، مدیر عامل سابق شرکت AMI به فردی به نام «دیلن» که از کارمندانش بوده دستور داده تا ماجراهای منفی درباره ترامپ را «جمع‌‌آوری و سرکوب کند.»

این دستیار سیاسی سابق ترامپ توضیح داد، طبق شایعاتی که شنیده، مجموعه‌ای از ماجراها و نوارهای رسواکننده ترامپ در یک «گاو صندوق رسواکننده» متعلق به شرکت AMI نگهداری می‌شوند.

او با این حال سند و مدرک مستدلی در پشتیبانی از این ادعای خود مطرح نکرد.

نیومن بیان کرد: «من اغلب به مقر شرکت AMI هنگامی که به عنوان دبیر حوزه ساحل غربی مجله کار می‌کردم سر می‌زدم و وقتی شما به آنجا سر می‌زنید به صورت مفروض این گاوصندوق رسواکننده حاوی اطلاعات، نوارها، تصاویر و اسراری که دیوید برای دونالد ترامپ ایمن نگه داشته وجود داشته و رئیس او بر آن نظارت دارد.»

به گزارش فارس، نیومن از ژانویه تا دسامبر 2017 در دولت دونالد ترامپ کار کرد و بعدا «سارا هاکبی سندرز»، سخنگوی سابق کاخ سفید به خبرنگاران گفت که به جهت «پیگیری دیگر فرصت‌ها» استعفا داده است.

نیومن قبل از آنکه تبدیل به حامی کارزار انتخاباتی سال 2016 ترامپ شود یک دموکرات بود و در سالهای بعد از استعفایش تبدیل به منتقد این رئیس جمهور سابق آمریکا شد.

او از محاکمه ترامپ از بابت اتهاماتی که علیه او در دادگاه بزرگ نیویورک مطرح شده حمایت کرده و گفت: «زمان آن رسیده که دونالد ترامپ به خاطر جرایمی که مرتکب شده به دست عدالت سپرده شود. زمان آن است که او به خاطر رفتار مجرمانه‌اش با عواقبی روبرو شود.»

پربیننده ترین خبرها