سفیر ایران در بیروت:

روز جهانی قدس فرصتی برای تاکید مجدد بر اهمیت آن است+ویدئو

سه شنبه 22 فروردين 1402 - 20:18

مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، تحولات فلسطین را مؤید میزان ناکامی و سردرگمی رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و تاکید کرد که ایران همواره با آرمان فلسطین بوده و در همه زمینه ها از آن حمایت کرده است و روز جهانی قدس فرصتی برای تاکید مجدد بر اهمیت این موضوع است.

العالم _ لبنان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت گفت : درگیری‌های داخلی بسیاری در داخل رژیم صهیونیستی وجود دارد و این درگیری‌ها بر جایگاه "اسرائیل" و قدرت ادعایی آن در منطقه تأثیر منفی می‌گذارد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل خود را از هر طرف در محاصره مقاومت می بیند، تاکید کرد با توجه به تحولات بیرونی و داخلی در رژیم اشغالگر، این رژیم برای مدت طولانی باقی نخواهد ماند.

امانی افزود: جمهوری اسلامی چهار دهه است که از مردم فلسطین حمایت مادی، معنوی و نظامی کرده است زیرا مبارزه با ظلم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین یکی از اصول ثابت نظام جمهوری اسلامی است و حمایت از مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در فکر رهبران جمهوری اسلامی در ایران وجود داشته است.

سفیر ایران در لبنان با اشاره به برنامه ها و فعالیت هایی که در لبنان توسط فلسطینی ها و مقاومت فلسطینی در قالب سخنرانی، نمایش فیلم و نشست برگزار می شود ، تصریح کرد : روز جهانی قدس فرصتی است برای تاکید مجدد بر حمایت از آرمان فلسطین از طریق فعالیت هایی که در این روز انجام می شود.

امانی اظهار داشت : سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان همانند گذشته مراسمی در روز جهانی قدس برگزار می کند و امسال نیز سفارت از تعداد بیشتری از فلسطینی ها دعوت کرده است تا به آنها بگوید که سفارت های جمهوری اسلامی ایران در همه کشورها از آنها حمایت می کنند و به آنها قول می دهند که سرزمینشان از یوغ اشغالگران آزاد خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها