ترامپ: حتی اگر محکوم هم شوم از انتخابات ۲۰۲۴ انصراف نخواهم داد

ترامپ: حتی اگر محکوم هم شوم از انتخابات ۲۰۲۴ انصراف نخواهم داد
چهارشنبه 23 فروردين 1402 - 09:46

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.

العالم - آمریکا

به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی آمریکا حتی اگر در پرونده قضائی در نیویورک محکوم هم شود، خبر داد.

هنگامی که خبرنگار فاکس نیوز آمریکا از ترامپ پرسید که اگر در پرونده قضائی محکوم شود از انتخابات انصراف خواهد داد، وی گفت: نه، هرگز انصراف نخواهم داد. این شیوه من نیست. این کار را انجام نخواهم داد.

ترامپ دموکراتها را «حزب اطلاعات نادرست» نامید و آنها را به هدف قرار دادن نامزدهای احتمالی متهم کرد.

این در حالی است که پیش از این منابع آگاه به ای‌بی‌سی نیوز آمریکا گفتند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق قرار است پنجشنبه همین هفته بار دیگر به شهر نیویورک بازگردد تا برای دومین بار در دادگاه شرکت کند. این دادگاه مربوط به دادخواست ۲۵۰ میلیون دلاری لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک درباره کلاهبرداری مدنی ترامپ درباره دارایی و اموالش است.

گفته شده انتظار می‌رود که ترامپ روز پنج‌شنبه در دفتر دادستان کل مرکز شهر نیویورک برای دومین بار طی یک هفته گذشته برای شرکت در جلسه دادگاه حاضر شود. اگرچه رئیس جمهور سابق به دنبال به تأخیر انداختن شروع محاکمه در پرونده خود بوده است، اما قاضی خواستار آن شده تا این پرونده زودتر به نتیجه برسد.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها