مشارکت رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی در راه پیمایی روز قدس در غزه/ تاکید بر دفاع از مسجد الاقصی

مشارکت رهبران مقاومت حماس و جهاد اسلامی در راه پیمایی روز قدس در غزه/ تاکید بر دفاع از مسجد الاقصی
جمعه 25 فروردين 1402 - 18:23

هزاران نفر از ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت امروز در راه پیمایی های گسترده برای بزرگداشت روز جهانی قدس در شهر غزه حضور یافتند.

العالم – فلسطین اشغالی

شرکت کنندگان در این راه پیمائی ها در حالیکه پرچم های فلسطین و تصاویری از قدس و مسجدالاقصی را در دست داشتند ، بر نقش مقاومت در مقابله با تجاوزگری دشمن صهیونیست تاکید کردند و اعلام داشتند که نبرد قدس و مسجد الاقصی نبرد همه ملت فلسطین و ملت های عربی و اسلامی است و مقاومت فلسطینی همواره درعرصه نبرد با اشغالگران حضور خواهد داشت و به دفاع از مسجد الاقصی و قدس و مقابله با دشمن صهیونیست خواهد پرداخت.

"احمد المدلل" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حاشیه مراسم راه پیمایی روز قدس در غزه به خبرنگار شبکه العالم گفت که روز قدس روز مقاومت در کرانه باختری و غزه برای دفاع از مسجد الاقصی است.

"اسماعیل رضوان" از رهبران حماس در حاشیه مراسم راه پیمایی روز قدس به خبرنگار شبکه العالم گفت که راه پیمایی روز قدس امروز به خاطر مشارکت و حضور رهبران مقاومت در غزه، ایران و امت عربی و اسلامی، باشکوهتر برگزار می شود.

رضوان بر وحدت در میادین تاکید کرد و گفت رژیم صهیونیستی باید متوجه باشد که فلسطین فقط متعلق به مردم آن است.

وی افزود : تهدیدات رژیم صهیونیستی ما را نمی ترساند و دلیل آن شرکت رهبران مقاومت به ویژه "یحیی السنوار "در مراسم روز جهانی قدس در غزه است.

پربیننده ترین خبرها