همراه با دوربین العالم در راه پیمایی روز قدس در باریکه غزه

جمعه 25 فروردين 1402 - 21:19

خبرنگار شبکه العالم در باریکه غزه از حضور گسترده فلسطینی ها در مراسم بزرگداشت روز قدس با عنوان " کرانه باختری سپر قدس " در ورزشگاه فلسطین خبر داد.

العالم فلسطین

" اسراء البحیصی" خبرنگار العالم با اشاره به حضور رهبران همه گروه های مقاومت فلسطینی در این مراسم گفت که شرکت کنندگان در این مراسم، عکس هایی از شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و پلاکاردهایی با مضمون دفاع از فلسطین و دفاع از اسلام در دست داشتند.

خبرنگار العالم در باریکه غزه همچنین از حضور "یحیی السنوار " رئیس جنبش حماس در مراسم روز جهانی قدس در باریکه غزه خبر داد.

هزاران نفر از مردم فلسطین، اعضای گروه های مقاومت فلسطینی در راهپیمایی گسترده برای گرامیداشت روز جهانی قدس در باریکه غزه شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها درحالیکه پرچم فلسطین و تصاویری از بیت المقدس، قبه الصخره و مسجد الاقصی را در دست داشتند، بر نقش محور مقاومت در مقابله با متجاوزان اشغالگر تاکید و دلاوری های رزمندگان مقاومت را تمجید کردند.

فلسطینی ها با سردادن شعار «کرانه باختری سپر قدس» و "برای پیروزی قدس اشغالی در روز جهانی آن" بر حمایت خود از ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیست و جنایت ها و توطئه های این رژیم علیه مقدسات اسلامی و مسلمانان اعلام همبستگی کردند و همراه با دیگر کشورهای عربی و اسلامی، روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را گرامی داشتند.

با توجه به تشدید اقدامات جنایتکارانه و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین و تلاش برای یهودی سازی مسجد الاقصی، مراسم روز جهانی قدس ، فرصتی مناسب برای تاکید بر وحدت میادین مقاومت و آمادگی برای دفاع از مقدسات اسلامی و محوری بودن قضیه فلسطین بود.

پربیننده ترین خبرها