برکناری یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی به دنبال ناکامی در بازداشت جوان فلسطینی

برکناری یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی به دنبال ناکامی در بازداشت جوان فلسطینی
چهارشنبه 30 فروردين 1402 - 09:17

یک فرمانده یگان نیروهای مخفی رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در دستگیری یکی از جوانان فلسطینی ساکن جنین و به خطر انداختن بی دلیل جان نیروهای تحت امرش برکنار شد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از روزنامه یدیعوت احارونوت نوشت: سرلشکر «امیر کوهن» رئیس پلیس مرزی رژیم صهیونیستی پس از دستگیری هایی که هفته گذشته در جنین رخ داد، تصمیم به برکناری این فرمانده گرفت.

این روزنامه اعلام کرد که بیشتر جزییات این عملیات محرمانه است و اعلام نشده است در حالی که این فرمانده بر خلاف روال و دستور عمل کرده و فرد تحت تعقیب متواری شده است.

منابع پلیس مرزی رژیم اسرائیل به این روزنامه گفتند که خطر برای نیروهای نظامی این رژیم افزایش یافته است و مشخص شد که فرمانده در بررسی این حادثه دروغ گفته است.

بر اساس تصمیم فرمانده پلیس مرزی رژیم اسرائیل این فرمانده و معاون وی در سمت دیگری انتقال می یابند.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل گزارش داد که عملیات نیروهای مخفی این رژیم در هفته گذشته در جنین نافرجام بوده است.

به گزارش رادیوی یاد شده، فرمانده گردان به نیروهای تحت امر خود دستور داد تا خودروی استتار شده شان را در زمان نامناسبی ترک کنند.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد، این امر باعث شد فرد تحت تعقیب نیروهای اسرائیلی را شناسایی کرد و به سرعت از محل متواری شد به این معنی که عملیات مخفی به گونه ای انجام شد که جان نیروهای اسرائیلی را تهدید کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها