وقتی که اروپا، بهشت ​​فلسطین را به محل تجمع منفورترین آفریده‌های خدا تبدیل کرد

وقتی که اروپا، بهشت ​​فلسطین را به محل تجمع منفورترین آفریده‌های خدا تبدیل کرد
شنبه 9 ارديبهشت 1402 - 19:46

خبر: "پس از بزرگترین فاجعه تاریخ بشر، سرانجام قوم یهود توانستند در سرزمین موعود خانه ای بسازند... شما به معنای واقعی کلمه بیابان را شکوفا کردید." این سخنان اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا در پیامش به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین توسط صهیونیستها است.

تحلیل

بسیاری در واکنش به این اظهارات نسبت به آن انتقاد کرده و آن را ناشی از جهل و یا نفوذ رسانه ها و لابی های صهیونیستی دانستند اما این درست نیست چرا که فردی مانند اورسولا نسبت به گفته هایش کاملا مطلع است.

همه ما به یاد داریم که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اروپا را "باغ" و بقیه جهان را دغلکار توصیف کرد و نسبت به حمله دغلکاران به این باغ هشدار داد لذا سخن وی ناشی از میراث استعماری، فرهنگی، نژادپرستانه و متکبرانه اش است.

بسیاری از فعالان سیاسی، مطعلین و افکار عمومی ضمن رد سخنان اورسولا مبنی بر تبدیل صحرا به بهشت ​​توسط صهیونیست ها گفتند که فلسطین قبل از آنکه توسط صهیونیستها اشغال شود از نظر اقتصادی، فرهنگی، تجاری و کشاورزی رونق داشت و نقطه جذب اعراب بود و اینکه فلسطین صحرا نیست، بلکه بهشت ​​خداوند در روی زمین و زادگاه اکثر پیامبران علیهم السلام است و قدمت شهرهای آن از قدمت شهرهای کشورهای اتحادیه اروپا بسیار بیشتر است، به رغم این مساله باید پرسید چه کسی به اروپا این حق را داده است که بیابان ها را به صهیونیست ها بدهد تا آن را به بهشت تبدیل کنند؟ و چرا اروپا صحراهای دیگر را به بهشت تبدیل نکرد.

اورسولا مانند اجدادش می ‌داند که این اروپا بود که بهشت ​​فلسطین را به مکانی برای تجمع منفورترین آفریده‌های خدا اعم از جنایتکاران، قاتلان، نژادپرستان، تروریست‌ها و هوس‌بازان تبدیل کرده‌اند که مانند هولاکو و و چنگیز خان مغول مرتکب جنایت می شوند.

اگر اورسولا و اسلافش نبودند رنج های مردم فلسطین تا امروز ادامه نمی یافت و رژیم صهیونیستی به پایگاه اجدادش تبدیل نمی شد تا با فرودگاههای نظامی، انبارهای سلاح، تانک و کارخانجات جنگی اش، تهدیدی برای مسلمانان و اعراب و دروازه چپاول منابع امت و تجزیه جهان اسلام باشد لذا به او تاکید می کنیم که روباه دین ندارد.

پربیننده ترین خبرها