سازمان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است

سازمان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است
شنبه 9 ارديبهشت 1402 - 21:18

نظامیان رژیم صهیونیستی نسبت به فروپاشی سازمان نیروهای ذخیره ارتش هشدار دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

۷۰۰ نظامی ذخیره روز شنبه با امضای طوماری، خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به فروپاشی ساختار نیروهای ذخیره ارتش هشدار دادند.

این نظامیان هشدار دادند در صورتی که اصلاحات قضایی مورد نظر کابینه نتانیاهو اجرا شود، ساختار نیروهای ذخیره ارتش از هم فروخواهد پاشید.

پیشتر نیز صدها نظامی و افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در نامه‌ای سرگشاده به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم، او و کابینه‌اش را به نابودی امنیت صهیونیست‌ها متهم کرده‌ بودند.

روزنامه «معاریو» روز شنبه اعلام کرد که ۲۵۰ افسر و نظامی با درجه سرهنگی و بالاتر دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دروغگویی و نابودی امنیت صهیونیست ها متهم کردند.

این نظامیان که شامل سفرای سابق، کارمندان دستگاه های امنیتی و نظامی و اعضای «فرماندهان امنیت اسرائیل» هستند با انتشار نامه‌ای سرگشاده، نتانیاهو و کابینه اش را متهم کردند که «به امنیت اسرائیل آسیب زده است و تنفر، وحشت، دروغگویی و اختلاف افکنی و دو دستگی را در میان صهیونیست ها حکمفرما کرده است».

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بتسلئیل سموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی» به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

به گزارش ایرنا، در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

مخالفان دولت هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

پربیننده ترین خبرها