کارشناس مسائل صهیونیست درگفتگو با العالم:

مقاومت فلسطین وارد مرحله نبرد علنی سراسری با دشمن شده است

شنبه 16 ارديبهشت 1402 - 14:14

یک کارشناس مسائل صهیونیست گفت: نبرد با اشغالگران امروز به نبردی آشکار تبدیل شده و مرحله امنیتی پیچیده ای را پشت سر می گذارد، زیرا مقاومت با استراتژی متفاوت عمل می کند و خواستار تقویت درگیری ها و تشدید اقدامات است چرا که مقاومت و مردم فلسطین در نهایت در این نبرد پیروز خواهند شد.

العالم _ فلسطین

خالد الازبط کارشناس مسائل صهیونیست، در گفت و گو با شبکه خبری العالم با تاکید بر اینکه عرصه های رویارویی با اشغالگران دیگر وابسته به زمان و مکان خاصی نیست، خاطرنشان کرد: این بدان معناست که عرصه کرانه باختری امروز بخشی از ماهیت درگیری با دیگر جبهه ها است، بنابراین ما هم اکنون در مرحله ای هستیم که می توانیم بگوییم در نبردی باز به سر می بریم.

وی افزود: چندی پیش ما می گفتیم که اسرائیلی ها خواهان سرنگونی حکومت هستند اما هم اکنون این خود حکومت است که خواهان سرنگونی خود است و این معادله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دشمن صهیونیستی را هم از نظر امنیتی و هم از نظر نظامی در تنگنای شدید قرار داده است زیرا به هیچ طریق نمی تواند از آن خارج شود.

خالد الازبط با تاکید بر اینکه نبرد امروز به نبردی علنی تبدیل شده است، افزود همه طرف های مقاومت به نوبه خود می توانند هرگونه اقدامی چه در کرانه باختری و چه داخل مناطق اشغالی انجام دهند.

این کارشناس مسائل اسرائیلی خاطرنشان کرد دشمن اکنون در وضعیتی است که اگر اختلاف حکومت با بن گویر و حزب او در کنیست ادامه یابد و در آن رای نیاورند، به سقوط حکومت منجر خواهد شد که به معنای رفتن به سمت انتخابات جدید است.

پربیننده ترین خبرها