تأکید حماس بر وحدت گروه های مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی +فیلم

پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 14:38

در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و افزایش تعداد شهدا از جمله کشتار زنان و کودکان – که رژیم اشغالگر از آنها به عنوان بانک اهداف خود یاد کرده است – ادامه دارد، مقاومت هم با موشکباران شهرک های صهیونیست نشین و فرستادن شهرک نشینان از جمله وزیر ارتباطات رژیم به پناهگاه ها، به این تجاوزات پاسخ می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

مصر و قطر تلاش های دامنه داری را برای توقف این جنگ – که مسبب اصلی آن رژیم صهیونیستی است – آغاز کرده اند. اما ظاهرا به گفته یک منبع آگاه – که خواست نامش فاش نشود – میانجیگری این دو کشور بی نتیجه مانده است و علت آن، اصرار گروه های فلسطینی بر مجبور کردن تل آویو به توقف سیاست ترور شخصیت ها و خودداری تل آویو از پذیرش این موضوع است.

پیشتر یک منبع فلسطینی آگاه گفته بود تلاش های میانجیگران برای توقف درگیری بین رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت غزه در آستانه به نتیجه رسیدن است.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که تماس هایی را از مصرف قطر و سازمان ملل برای بررسی روند تجاوز صهیونیستی به غزه دریافت کرده است، بر وحدت مواضع گروه های مقاومت و آمادگی همیشگی آنها برای برخورد با هر گونه جسارت اشغالگران تأکید کرده است.

وی همزمان در تماس با زیاد نخاله، دبیر کل جهاد اسلامی، به بررسی تحولات میدانی و تماس های میانجی گران پرداختند.

منابع فلسطینی خاطرنشان کرده اند که قاهره کانال های تماس بیشتری را بین غزه و تل آویو برای آتش بس باز کرده است اما تا الان به دلیل ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی، امیدی به موفقیت تلاش های مصر نیست.

از سوی دیگر نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفته است که صحبت از آتش بس را باید رها کرد و حملات این رژیم با شدت ادامه می یابد.

یائیر لاپید، رهبر مخالفان رژیم اشغالگر هم ادعا کرده است که تجاوزات این رژیم به غزه، به نتایج خوبی رسیده است اما نباید بیشتر از این ادامه یابد.

پربیننده ترین خبرها