در گفتگو با العالم مطرح شد؛

دختر فرمانده شهید فلسطینی: به ما سلاح دهید تا خودمان از مقدساتمان دفاع کنیم

پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 20:50

دختر علی غالی فرمانده شهید فلسطینی از سکوت عرب‌ها و جهانیان در قبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه انتقاد کرد.

العالم ـ فلسطین

"یاسمین غالی" دختر علی غالی در گفتگو با خبرنگار العالم در غزه گفت: در هر جنگی که علیه غزه صورت می گیرد، تمام جهان سکوت می کنند و فقط نظاره گر این جنایت ها هستند. در جنگ اوکراین، عربها و خارجی ها از اوکراینی ها حمایت کردند اما در قبال فلسطین همه سکوت می کنند. حتی عربها از ما حمایت نمی کنند. ما نمی خواهیم شما با اسرائیلی ها بجنگید، به ما سلاح دهید تا خودمان از مقدساتمان و وطنمان دفاع کنیم.

جمع کثیری از مردم فلسطین امروز پنجشنبه پیکر شهید علی غالی فرمانده یگان موشکی در گروهان های قدس را به همراه پیکر برادرش و خواهرزاده اش در خانیونس واقع در جنوب نوار غزه تشییع کردند.

مقاومت فلسطین بلافاصله به این ترور بزدلانه پاسخ داد و شهرکهای اسرائیلی را موشک باران کرد و شمار زیادی از صهیونیست ها را روانه پناهگاه ها کرد.

"ابوعلی غالی" پدر شهید غالی در گفتگو با العالم اظهار داشت: دشمن صهیونیستی فقط زبان زور و قدرت را می فهمد. صهیونیست ها بدانند که هر گاه کسی شهید می شود، هزاران نفر دیگر در فلسطین آماده شهادت هستند.

"سلامه معروف" مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه در گفتگو با العالم درباره تاثیر این جنگ بر بخش بهداشت و درمان گفت: در هر جنگ تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه آسیب های گسترده ای به بخش بهداشت و درمان وارد می شود. ببستن گذرگاه ها نیز ورود لوازم پزشکی مورد نیاز به غزه و انتقال بیماران به خارج از غزه را غیرممکن می کند.

پربیننده ترین خبرها