گزارش خبرنگار العالم از "جشن جنین" به مناسبت پیروزی مقاومت در غزه+فیلم

دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 - 09:25

به رغم ترور جمعی از فرماندهان جهاد اسلامی در غزه توسط رژیم صهیونیستی، نیروهای گردان قدس در اردوگاه جنین بر ادامه مبارزه با این رژیم تا نابودی کامل آن و آزادی کامل فلسطین تأکید کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم از غزه، نیروهای گردان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیروز (یکشنبه) در اردگاه جنین به رغم شهادت جمعی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، پیروزی مقاومت در غزه را جشن گرفتند.

یک رزمنده گردان های قدس به خبرنگار العالم گفت: درست است که دل ما به شهادت جمعی از فرماندهان بزرگمان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، عزادار است اما امروز این مراسم را برگزار کردیم چون جنبش جهاد اسلامی در مقابل یک ارتش کامل ایستاد. این ارتش هر کاری هم که بکند باز هم شکست می خورد. رژیم اشغالگر تصور می کند با ترور فرماندهان ما، می تواند جنبش ما را متوقف کند. اما در توهم به سرمی برد. جهاد با خون شهدایش آبیاری شده است و مبارزه را تا آزادی کامل خاک فلسطین ادامه می دهد.

اقدام رژیم صهیونیستی در ترور فرماندهان جهاد اسلامی، یک پیروزی خیالی بود که کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم سعی داشت به خیال خود با ترور فرماندهان مقاومت در غزه، مقاومت در کرانه باختری را هم مهار کند.

از غزه در جنوب گرفته تا اردوگاه جنین در شمال، جریان مقاومت در هر شکل و قالب و اسمی به حرکت خود ادامه می دهد و نبرد برای گرفتن انتقام خون آزادگان تا آزادسازی فلسطین ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها