با اشاره به شهادت مرزبانان ایرانی؛

کنعانی: چرا از مدعیان حقوق بشر و پیام متحد سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟

کنعانی: چرا از مدعیان حقوق بشر و پیام متحد سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟
دوشنبه 1 خرداد 1402 - 17:14

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت مرزبانان ایرانی و با بیان اینکه ایران سال‌هاست با فداکاری سرداران و سربازان میهن با تروریسم و قاچاق مواد مخدر در نبرد است، پرسید: ‏چرا از مدعیان ⁧حقوق بشر⁩ و مبارزه با تروریسم و پیام متحد سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!

العالم - ایران

شنبه شب در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان ۵ نفر از نیرو‌های هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند. مراسم تشییع پیکر مطهر پنج شهید مرزبان امروز در زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، شنبه شب ۳۰ اردیبهشت ماه اشرار و معاندان با استفاده از خاک پاکستان و نقض حریم مرزی جمهوری اسلامی ایران طی یک اقدام تروریستی و ناجوانمردانه اقدام به حمله به برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان کرده که با مقاومت جانانه نیروهای دلاور مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مواجه و تروریست‌ها به عمق خاک پاکستان متواری شدند. براساس اعلام این قرارگاه، در این درگیری پنج نفر از غیورمردان مرزبانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و ۲ نفر دیگر مجروح شد.

در همین ارتباط ناصر کنعانی امروز (دوشنبه) اول خرداد ماه با انتشار تصاویر پنج شهید مرزبانی در توئیتی در این باره نوشت: امروز به روح آسمانی پنج جوان ⁧شهید وطن⁩، فدائیان امنیت مردم و مدافعان مرزهای میهن ادای احترام می‌کنم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با ذکر این نکته که «ایران⁩ سال‌هاست که با فداکاری سرداران و سربازان میهن، با تروریسم و قاچاق مواد مخدر در نبرد است»، پرسید: چرا از مدعیان ⁧حقوق بشر⁩ و مبارزه با تروریسم و پیام متحد سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!

پربیننده ترین خبرها