نگرانی رژیم صهیونیستی از شعله ور شدن آتش جنگ در چند جبهه

نگرانی رژیم صهیونیستی از شعله ور شدن آتش جنگ در چند جبهه
جمعه 12 خرداد 1402 - 18:30

رزمایش رژیم صهیونیستی در چند جبهه با مشارکت یگان های مختلف ارتش صهیونیستی در مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی و فرماندهی جبهه داخلی نشانه نگرانی شدید این رژیم است.

العالمفلسطین

رژیم صهیونیستی از شعله ور شدن آتش جنگ همزمان با حزب الله لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران به شدت نگران است و به همین دلیل قرار است هفته آینده جلسه کابینه رژیم صهیونیستی برای بررسی اوضاع امنیتی برگزار شود.

به همین دلیل، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد که خطرات فراروی "اسرائیل" رو به افزایش است و گفت: وظایف ما سنگین و چالش ها بسیار بزرگ و اوضاع بسیار پیچیده است.

ژنرال یتسحاق بریک کمیسر سابق بخش شکایات سربازان ارتش صهیونیستی گفت که این ارتش از هر نوع اقدام حزب الله نگران است به ویژه پس از آنکه سید حسن نصرالله از ضعف تل آویو سخن گفت. تهدیدات اخیر فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نیز نشان می دهد که ارتش به شدت نگران است.

عاموس گلعاد رئیس سابق اداره سیاسی و امنیتی وزارت جنگ صهیونیستی نیز گفت: "روز به روز بر قدرت محور ایران و تهدیداتش افزوده می شود، این امر بر تنش های امنیتی در شمال می افزاید. بویژه که حزب الله آماده اقدام علیه ما می شود و شاید ایران و حزب الله برای وارد کردن ما به نبرد با فلسطینیان برنامه ریزی می کنند؛ لذا جنگ امکان دارد هر لحظه آغاز شود".

در همین راستا، یک روزنامه اسرائیلی اخیرا در گزارشی نوشت: جنگ با حزب الله، یک بازی بچگانه نیست و نمی توان در آن با حرف و تهدید پیروز شد. بلکه جبهه داخلی باید برای مقابله با قدرت روز افزون حزب الله آماده باشد.

یک گزارش اسرائیلی که اخیرا منتشر شد، از شکست سامانه پیشرفته ارتش صهیونیستی برای مقابله با موشک های کروز و پهپادهایی که اخیرا از مرزهای شمالی نفوذ کردند، خبر داد. طبق این گزارش، این سامانه اسرائیلی حدود یک سال و نیم در مناطق گسترده ای از مرزهای شمالی مستقر شده است. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که پس از استفاده ایران و حزب الله از پهپادهای پیشرفته، اقدام به توسعه این سامانه کرده است. یک مسئول نظامی اسرائیلی نیز در این باره گفت: پس از ناکامی این سامانه در مقابله با پهپادها، ارتش در حال حاضر برای فعال سازی این سامانه می کوشد.

پربیننده ترین خبرها