شهید "محمد صلاح" مایه افتخار واقعی عرب هاست

شهید
سه شنبه 16 خرداد 1402 - 10:29

هشتگ های بسیاری در تمجید از شهید "محمد صلاح" سرباز مصری با عنوان های "شهید قهرمان" و "سرباز مصری محمد صلاح "، "محمد صلاح مایه افتخار واقعی برای عرب ها " در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شد.

العالم داغ های اجتماعی

وی با اجرای یک عملیات قهرمانانه در مرزهای مصر و فلسطین اشغالی توانست چند نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و عده ای دیگر را مجروح کند.

هشتگ های مربوط به شهید صلاح محمد سرباز مصری در شبکه های اجتماعی بسیاری از کشورهای عربی از جمله مصر ، لبنان ، الجزایر ، اردن و فلسطین اشغالی ترند شد.

منابع صهیونیست شنبه گذشته از هلاکت سه نظامی صهیونیست در یک عملیات تیراندازی نزدیک مرزهای مصر خبر دادند.

رسانه های مصری نیز از شهادت مجری این عملیات خبر دادند ، این درحالیست که برخی منابع دیگر اعلام کردند که یک سرباز مصری بعد از درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر در نزدیک مرزهای مصر شهید شد.

شهید محمد صلاح ، قهرمانی که این عملیات را در گذرگاه نیتسانا اجرا کرد، این گذرگاه که در سال 1982 بعد از امضای معاهده سازش میان رژیم اشغالگر و مصر ایجاد شد، در ابتدا به عنوان گذرگاهی برای تردد مسافران و خودروها مورد استفاده قرار می گرفت. اما با گذشت زمان ، تردد مسافران از این گذرگاه به علت کند بودن تردد ممنوع شد و از آن پس از این گذرگاه فقط برای انتقال کالا و بار استفاده می شود.

منابع عبری از وقوع یک حادثه غیرمعمول در مرزهای مصر خبر دادند. روزنامه صهیونیستی " یدیعوت " نوشت " 4 نفر از نظامیان اشغالگر در یک حادثه غیرمعمول در مرزهای مصر زخمی شدند.

پایگاه صهیونیستی "والا" نیز نوشت که تیراندازی در مرزهای مصر در منطقه ای به وقوع پیوست که مسئولیت امنیت آن با تیپ 80 بود.

این منبع افزود که ارتش نیروهای خود را در منطقه بسیج کرده و زخمی ها را به بیمارستان سوروکا منتقل کرده است.

پربیننده ترین خبرها