حملات و بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی در کرانه باختری

حملات و بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی در کرانه باختری
يکشنبه 21 خرداد 1402 - 10:01

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز یک شنبه دست به حملات و بازداشت گسترده مردم در مناطق مختلف کرانه باختری زدند. این حملات منجر به بروز درگیری های گسترده و بازداشت شماری از فلسطینی ها انجامیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم سازمان ها و دستگاه های مسئول رسیدگی به مسائل اسرا گفتند: نظامیان صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف در کرانه باختری، شماری از فلسطینی ها را بازداشت کرده و برای انجام بازجویی به اتهام مشارکت در فعالیت های مقاومت مردمی، به دستگاه های امنیتی این رژیم تحویل دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین سه فلسطینی را در شهرک یعبد واقع در جنوب غرب جنین بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی در همین منطقه، نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله، سه جوان به نام های غانم بسام حمارشه، عبود جعفر الطاهر و عبد محمد حمارشه را با خود بردند.

نظامیان صهیونیستی همچنین به منزل طارق قبها، اسیر آزادشده و علی عمارنه حمله کرده و آنها را مورد بازرسی قرار دادند. همزمان، با شروع درگیری در این منطقه نظامیان صهیونیستی اقدام به شلیک بمب های گازی و گاز سمی کردند.

در این بین شهرک نشینان صهیونیست هم به فلسطینی های الخلیل حمله کرده دو جوان را در اردوگاه جنین دستگیر کردند.

نظامیان صهیونیستی همچنین عبد الله محمود صابر الجربوع از اردوگاه جنین را دستگیر کردند.

آنها همچنین با حمله به شهرک کفر ثلث در قلقلیه یک دستگاه بلدوزر متعلق به یکی از کشاورزان به نام امیر غرابه را در حین کار در مزرعه، به بهانه فعالیت در منطقه ج توقیف کردند.

شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم به فلسطینی ها محله واد الحصین و محله جابر و خیابان الشهدا در استان الخلیل در جنوب کرانه باختری حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها