درخواست "گردان طولکرم" به تجمع اعتراضی علیه نیروهای امنیتی تشیکلات خودگردان

درخواست
يکشنبه 21 خرداد 1402 - 23:30

گردان های قدس – تیپ  طولکرم - از مردم شهر طولکرم و ساکنان اردوگاه آن خواست تا امروز (یکشنبه) در اعتراض به اقدامات دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان بعد از نماز مغرب، در مقابل دروازه اردوگاه نور الشمس، تجمع اعتراضی برگزار کنند.

العالم- فلسطين

به گزارش العالم، «تیپ طولکرم» وابسته به گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردن فلسطین در این منطقه را به «تسهیل اقدامات امنیتی و تهاجمات نیروهای اشغالگر اسرائیل» با برداشتن و تخریب پست‌های بازرسی اطراف اردوگاه متهم کرد.

تیپ طولکرم خطاب به فلسطینیان خاطرنشان کرد: ای ملت مبارز و ساکنان آزاده طولکرم و اردوگاه استوار آن اردوگاه نور الشمس، حمله شدید ارتش دشمن صهیونیستی به شهر طولکرم، به ویژه اردوگاه نور الشمس و تخریب، محاصره و تلاش آنان برای بر جا گذاشتن بیشترین شمار شهید و مجروح در میان غیرنظامیان فلسطینی و کشتار چند ماه گذشته را شاهد بودید.

این تیپ خاطرنشان کرد: «امروز ضربه چاقو از پشت توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بر ما وارد می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات جنایتکارانه اشغالگران را به هر طریقی تسهیل کنند. به گونه ای که امروز ساعت هفت صبح با شمار زیادی، به تخریب موانع اطراف اردوگاه پرداختند که مجاهدین ما برای جلوگیری از هر گونه پیشروی یا تهاجم نیروهای اشغالگر قرار داده بودند و مستقیم به سوی ساکنان اردوگاه شلیک کردند.

این تیپ افزود: با حضور نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان تنش وجود دارد، در حالی که این موانع هیچ خطر و آسیبی برای شهروندان ندارد و سد نفوذ ناپذیری در مقابل دشمنان بوده است. ”

«تیپ طولکرم» وابسته به گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، تصریح کرد: باز هم می گوییم آنچه که دل ما را خون می کند این است که با اقدامات تشکیلات خودگردان، دشمن وارد شهرها و اردوگاه های ما شده است.»

اردوگاه نور الشمس در شرق طولکرم ، به دنبال مصادره برخی از موانع آهنی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین شاهد تنش میان جوانان و نیروهای امنیتی است. گفتنی است نیروهای مقاومت این موانع را شب هنگام در ورودی اردوگاه برای ممانعت از نفوذ اشغالگران اسرائیلی قرار داده بودند.

پربیننده ترین خبرها