در هفته گذشته صورت گرفت؛

159 عملیات مقاومتی فلسطین؛ شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن 7 صهیونیست

159 عملیات مقاومتی فلسطین؛ شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن 7 صهیونیست
شنبه 27 خرداد 1402 - 07:41

فلسطینیان در هفته‌ای که گذشت 159 عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به اجرا گذاشتند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

مرکز داده‌های فلسطینی "معطی" با اعلام این که در هفته‌ گذشته 159 عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته، خاطرنشان کرد، این عملیات‌ها شامل ده‌ها مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها بوده که طی آن 7 اسرائیلی از جمله 4 نظامی زخمی شدند.

در همین حال هفته گذشته دو فلسطینی نیز به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند.

مرکز فلسطینی معطی اعلام کرد که جوانان انقلابی دو تأسیسات نظامی اشغالگران را به آتش کشیدند و 7 خودرو و تجهیزات نظامی اسرائیلی را در بخش‌های جداگانه کرانه باختری منهدم کردند. همچنین در 6 نقطه کوکتل مولوتف و ترقه پرتاب کردند و در 22 منطقه کرانه باختری با شهرک نشینان مقابله کردند.

بنابر این گزارش نیروهای مقاومت 6 بمب دست ساز را علیه نیروهای اشغالگر منفجر کردند و 49 مورد درگیری بین جوانان و نیروهای اشغالگر رخ داد که طی آن 40 عملیات مبارزه با سنگ و 3 تظاهرات علیه اشغالگران صورت گرفت.

روز پنج شنبه خلیل یحیی الانیس (20 ساله) بر اثر جراحاتی که از ناحیه سر وارد شده بود در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر در نابلس جان باخت.

دومین شهید هفته گذشته نیز فارس عبدالمنعم محمد حشاش (19 ساله) بود که سه شنبه گذشته در جریان هجوم به اردوگاه آوارگان بلاطه در نابلس به ضرب گلوله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها