هشدار یحیی سریع درباره وضع نه جنگ و نه صلح در یمن

هشدار یحیی سریع درباره وضع نه جنگ و نه صلح در یمن
يکشنبه 28 خرداد 1402 - 14:19

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: صبر نیرو‌های مسلح طولانی نخواهد شد. اگر دشمنان دنبال صلح هستند، ما اهل صلحیم و اگر دنبال جنگ هستند، ما مردان جنگیم.

العالم - یمن

به گزارش­ پایگاه خبری سبا، سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به شرایط نه صلح و نه جنگ در این کشور، هشدار داد صبر نیرو‌های مسلح این کشور، طولانی نخواهد بود و آنها، آمادگی خود را بالا برده و برای روز‌های آینده آماده اند.

یحیی سریع دیروز شنبه در پایان دوره‌های تابستانی دانش آموزی در فرمانداری عمران که با حضور تنی چند از شخصیت‌های یمنی برگزار شد تأکید کرد و گفت: امروز به نمایندگی از طرف نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع و ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح نزد شما آمدیم تا در رژه باشکوه شما شرکت کنیم و افتخار می‌کنیم که در جمع شما باشیم، زیرا شما نسل بالنده و امید ملت و آینده هستید.

یحیی سریع ادامه داد: به برکت خون شهیدان و پایداری مردم آزاده یمن، ده‌ها سال هم که طول بکشد تا آزادی میهن از اشغال و قیمومیت بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد و این نسل بالنده همان نسلی است که مردم یمن برای مقابله با دشمنان وطن روی آن شرط بندی می‌کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح ادامه داد: از فرمانداری عمران تأکید می‌کنیم که صبر نیرو‌های مسلح طولانی نخواهد شد و پس از گذشت یک سال و نیم آتش بس که نه جنگ است و نه صلح؛ نیرو‌های مسلح آمادگی خود را اعلام کرده اند و برای روز‌های آینده آماده شده اند و منتظر اشاره فرمانده برای آغاز عملیات آزادی وطن و اخراج متجاوزان و انضباط آن‌ها در همه سطوح در دریا و خشکی و ضربات ویژه در عمق خاک کشور‌های متجاوز هستند و اگر آن‌ها دنبال صلح هستند ما اهل صلحیم و اگر دنبال جنگ هستند ما مردان جنگیم.

پربیننده ترین خبرها