هویت شهدای فلسطینی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی مشخص شد

هویت شهدای فلسطینی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی مشخص شد
پنج‌شنبه 1 تير 1402 - 02:51

گردان‌های جنین چهارشنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به خودروی حامل رزمندگان فلسطینی، هویت این شهدا را اعلام کرد.

العالم-فلسطین اشغالی

در بیانیه این گردان آمده است که این سه شهید شامل «صعیب الغول» فرمانده میدانی و «اشرف السعدی» از گردان‌های قدس و «محمد عویس» نیز از شهدای الاقصی بودند که چهارشنبه شب در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آن در منطقه الجلمه در نزدیکی جنین به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما انتقام برادران خود را خواهند گرفت و دشمن رزمندگان گردان‌های القدس را جز این نخواهد یافت که به درگیری بیشتر با آنها روی آورند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ترورها هرگز اراده ما را سست نخواهد کرد و فرماندهان دشمن باید بهای این اقدام را بپردازند.

پیش از این نیز گردان‌های القدس اعلام کرد که سه تن از رزمندگان قهرمان ما در جنایت ترور بزدلانه رژیم صهیونیستی توسط پهپاد به شهادت رسیدند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در تشریح سیاست جدید ترور جوانان فلسطینی افزود: تغییر در سیاست ترور از طریق هوا با حمایت یوآو گالانت وزیر جنگ و موافقت نتانیاهو و مخالفت ارتش رخ داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خودروی سواری فلسطینی را با سه موشک از پهپاد هرمس۴۵۰ که ساخت شرکت "البیت" اسرائیل است، هدف پهپادی قرار داد.

پس از این عملیات ترور، گالانت با تأیید ترور جوانان فلسطینی اعلام کرد: ما رویکرد تهاجمی و پیشدستانه را درپیش خواهیم گرفت و از تمام ابزارهای موجود استفاده خواهیم کرد و هر فلسطینی باید هزینه سنگینی را بپردازد.

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، این نخستین تروری است که از سال ۲۰۰۵ در کرانه باختری و از راه هوا صورت می‌گیرد.

پیشتر نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از عملیات ترور چند مبارز مقاومت در جنین بوسیله پهباد خبر داد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها