گزارش خبرنگار العالم از جمعه خشم و بسیج عمومی علیه اشغالگران صهیونیست

شنبه 3 تير 1402 - 08:05

50 هزار نمازگزار صبح جمعه برای حمایت از شهدای مقاومت جنین و فلسطین، در مسجد الاقصی بر پیکر آنها طی مراسمی باشکوه ، نماز جماعت را برپا کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز برای آزادی فلسطین و مسجد الاقصی که اکنون مورد هتک حرمت و محدودیت نمازگزارانش قرار گرفته است، شعارهایی درحمایت از قدس و مسجدالاقصی در مقابله با هتک حرمت صهیونیست ها سر دادند.

مقاومت شهدای فلسطین نشان دهنده سستی سیستم امنیتی و ناتوانی کابینه تندروی نتانیاهو است که برای جبران بحران داخلی خود، دست به جنایت علیه فسلطینی ها می زند.

رژیم صهیونیستی علاوه بر اینها، اقدام به برپایی ایست بازرسی های متعددی در اطراف مسجد کرده که از بیم عملیات های مقاومتی فردی در پاسخ به تنش این رژیم علیه فلسطینی ها در شمال کرانه غربی است.

«امجد ابو عصب» کارشناس مسائل قدس در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: رژیم اشغالگر دست به هر کاری بزند ، مردم فلسطین اتحاد خود را از دست نمی دهند.

«فراس الدبس» فعال سیاسی نیز بیان داشت: تجاوزها و هتک حرمت هایی که به صورت روزافزون در مسجد الاقصی اتفاق می افتد، نشان می دهد که قدس و مسجد الاقصی به زودی شاهد حوادث مهمی خواهند بود.

گفتنی است که گروه های ملی و اسلامی فلسطینی پیشتر خواستار اعلام روز جمعه روز خشم و بسیج همگانی علیه اشغالگران و شهرک نشینان خرابکار شده بودند.

پربیننده ترین خبرها