جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها با هتک حرمت قرآن در واقع به امت اسلامی اعلام جنگ کرده‌اند

جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها با هتک حرمت قرآن در واقع به امت اسلامی اعلام جنگ کرده‌اند
دوشنبه 5 تير 1402 - 04:52

«احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی یکشنبه شب گفت که تعدی شهرک نشینان صهیونیست و آتش زدن قرآن کریم، جنایت و تعدی به عقیده ما و اعلان جنگ علیه امت اسلامی و عربی است.

العالم- فلسطین اشغالی

المدلل به شبکه قدس گفت: این تعدی صهیونیست‌ها تأییدی بر این است که شهرکنشینان چقدر نسبت به ملت و امت ما کینه دارند.

وی گفت: مقاومت فلسطین در برابر این تعدی ادامه دار صهیونیست‌ها دست بسته نخواهد بود.

المدلل افزود: شهرکنشینان تلاش می کنند با نجس کردن و آتش زدن قرآن، این درگیری را به درگیری مذهبی و عقیدتی تبدیل کنند. جامعه صهیونیستی به سوی رادیکالیسم پیش می رود و آنچه که در جریان است بیانگر آن است که یک مرحله تازه‌ای از درگیری را رقم خواهد زد.

صدها شهرک‌نشین صهیونیست بعدازظهر چهارشنبه با استفاده از گلوله‌های جنگی به روستای "ترمسعیا" در کرانه باختری حمله کردند که منجر به کشته شدن یک شهروند و زخمی شدن چند تن دیگر و آتش سوزی ده‌ها خانه و خودرو شد.

ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد که شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدی در شهر ترمسیعا حمله می‌کنند و با وارد کردن سگ‌های خود به این مکان مقدس حرمت‌شکنی می‌کنند و سپس شیشه‌های آن را می‌شکنند و قرآن‌های داخل مسجد را پاره می‌کنند.

همچنین تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست در جریان یورش به روستای «عوریف» در نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی، یک مدرسه را به آتش کشیدند و قرآن‌های موجود در آن را پاره کردند.

بر اساس آنچه دوربین‌های مداربسته نشان دادند، شهرک نشینان صهیونیست درحالی که سگ به همراه داشتند به مسجد روستای عوریف یورش و قرآن‌های داخل آن را بیرون آوردند و آن‌ها را پاره کردند.

پربیننده ترین خبرها