حماس: اظهارات نتانیاهو تاکیدی دیگر بر فاشیست بودن رژیم اشغالگر است

حماس: اظهارات نتانیاهو تاکیدی دیگر بر فاشیست بودن رژیم اشغالگر است
دوشنبه 5 تير 1402 - 20:16

جنبش حماس تأکید کرد که اظهارات نتانیاهو برای ریشه کن کردن ایده برپایی کشور فلسطین، بیانگر فاشیست بودن رژیم اشغالگر و بیوده بودن سازش است.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره عدم تشکیل کشور فلسطین واکنش نشان داد.

جنبش حماس در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که اظهارات نتانیاهو بار دیگر و به‌وضوح اهداف این رژیم فاشیستی را که مبتنی بر کشتارجمعی، پاکسازی نژادی و تحمیل شهرک‌سازی است، نشان می‌دهد.

حماس در ادامه از تشکیلات خودگردان فلسطین و سازمان آزادی‌بخش خواست در خصوص تعهدات خود به اشغالگران و مذاکرات بیهوده با تل‌آویو تجدیدنظر کنند و هر گونه همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف سازند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین بر لزوم اتحاد فلسطینان و انقلاب آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی تا زمان نابودی این رژیم و بازپس‌گیری حقوق ملی فلسطینیان تاکید کرد.

این جنبش همچنین از مردم کشورهای عربی خواست که رژیم اشغالگر صهیونیستی را تحریم کنند و هرگونه عادی‌سازی روابط با این رژیم را متوقف سازند چراکه این اقدام تنها باعث تشدید قلدری و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی شده و وحشی‌گری، خوی سرقت خاک فلسطین و نقض کرامت انسانی و هتک حرمت مقدسات اسلامی را تشدید کرده است.

حماس در پایان از جامعه بین‌الملل و سازمان ملل متحد خواست اظهارات نتانیاهو را که حداقل حقوق مردم فلسطین را نادیده انگاشته، محکوم کنند.

پربیننده ترین خبرها