درخواست قیس الخزعلی از پارلمان عراق برای جرم انگاری همجنس‌گرایی

درخواست قیس الخزعلی از پارلمان عراق برای جرم انگاری همجنس‌گرایی
شنبه 10 تير 1402 - 22:24

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در سخنانی خواستار تصویب قانونی برای جرم انگاری همجنس‌گرایی توسط پارلمان کشورش شد.

العالم - عراق

به گزارش رسانه‌های عراق، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در توییت در این باره نوشت: پس از هشدارها درباره خطر پروژه‌های مخرب آمریکایی که ارزش ها و سنت‌های جامعه عراق را هدف قرار می‌دهد، اکنون وضع قانونی که همجنس گرایی را با تز جدید آمریکایی جرم انگاری کند، برای همه افراد شریف در پارلمان واجب شده است.

الخزعلی بر لزوم تضمین مصونیت و حمایت کافی از ارزش‌ها، اعتقادات و اخلاق ذاتی جامعه عراق در این قانون تاکید کرد.

پیشتر نیز دبیر کل «عصائب اهل الحق» عراق، از دولت بغداد خواسته بود تا در توافقنامه‌ها و برنامه‌های بورسیه تحصیلی با آمریکا تجدیدنظر کند.

دبیر کل عصائب اهل الحق در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ عزم و اراده عجیبی برای گسترش همجنس گرایی دارند، گفت: ما پیشتر نسبت به ترویج همجنس گرایی هشدار داده بودیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌هایی برای برافراشته شدن پرچم همجنس گرایی در سفارتخانه و کنسولگری کشورهای غربی در بغداد و کردستان انجام شد، افزود: پروژه ترویج همجنس گرایی، ارزش ها، اخلاقیات و دین و خانواده و فرزندان را هدف قرار می‌دهد.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با هشدار به اینکه ما با بزرگترین تهدید گسترش همجنس‌بازی مواجه هستیم، افزود: آنچه آمریکا اعلام کرده است که یک ملت همجنس‌گرا است به این معناست که آن‌ها ملتی منحرف و غیرعادی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سازمان‌های ملل متحد آنچه را که خواست آمریکا است اجرا می‌کنند، افزود: آمریکا می‌خواهد همجنس گرایی را در جوامع مسلمان گسترش دهد.

الخزعلی اظهار داشت که سفارت آمریکا در عراق به دنبال گسترش همجنس گرایی در این کشور مسلمان است.

وی از نخبگان و رسانه‌های عراق خواست تا در برابر این پروژه آمریکایی بایستند و در عین حال هشدار داد که برنامه تحصیلی آمریکا که کودکان را هدف قرار می‌دهد تهدیدی برای عراق است.

دبیرکل عصائب اهل الحق با اشاره به اینکه برنامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری توسط واشنگتن نیز تهدیدی برای عراق است، از دولت عراق خواست تا در توافقنامه‌ها و برنامه‌های بورسیه تحصیلی با آمریکا تجدید نظر کند.

به گزارش ایرنا، وی بر لزوم انجام وظیفه ملی و دینی برای جلوگیری از گسترش همجنس گرایی در عراق تاکید کرد و از دولت این کشور خواست تا وظایف خود را برای محافظت از شهروندان و حفاظت از فرهنگ اسلامی عراق در برابر پروژه همجنس گرایی مد نظر غرب، انجام دهد.

پربیننده ترین خبرها