فرمانده سابق صهیونیستی: مدل تشکیلات موشکی حزب‌الله را هیچ ارتشی ندارد

فرمانده سابق صهیونیستی: مدل تشکیلات موشکی حزب‌الله را هیچ ارتشی ندارد
يکشنبه 11 تير 1402 - 20:23

فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه مدل تشکیلات موشکی حزب‌الله را هیچ ارتشی ندارد، گفت که حزب‌الله قابلیت‌هایی شبیه به یک کشور دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

فرمانده سابق تشکیلات پدافند هوایی ارتش رژیم اسرائیل گفت: من هیچ ارتشی را در دنیا نمی‌شناسم که مدل تشکیلات موشکی مانند آنچه حزب‌الله ساخته است را داشته باشد.

به نوشته رسانه ‎های صهیونیستی، این فرمانده سابق تأکید کرد که مدل تشکیلات موشکی حزب‌الله را هیچ ارتشی ندارد و حزب‌الله قابلیت‌ها و توانایی‌های شبیه به یک کشور را دارد.

رژیم صهیونیستی به دنبال این است که حزب الله نتواند معادلات بازدارندگی خود را تحمیل کند و این رژیم بتواند فعالیت‌های جاسوسی خود در لبنان را ادامه دهد.

حزب الله لبنان توانسته است معادله جدیدی در نبرد هوایی ترسیم کند که توانایی رژیم صهیونیستی در نفوذ به حریم هوایی لبنان را مهار می‌کند و خود سران امنیتی و نظامی اسرائیلی به این مساله اعتراف کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، هفته پیش، روزنامه عبری زبان «معاریو» در گزارشی در خصوص توان پدافندی حزب الله لبنان نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی از توان پدافندی حزب الله لبنان نگران است و با نگرانی آنچه را که به عنوان تغییر اساسی در دکترین پدافند هوایی حزب الله لبنان خوانده، دنبال می‌کند.

بر اساس این گزارش، این نگرانی از آنجا نشات می‌گیرد که حزب الله لبنان تعداد سامانه‌های پدافند هوایی که در اختیار دارد را در تلاش برای محدود کردن آزادی عمل نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در لبنان دو برابر کرده است.

پربیننده ترین خبرها