گردان جنین چهارمین پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

گردان جنین چهارمین پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد
سه شنبه 13 تير 1402 - 16:33

گردان‌های قدس - گردان جنین صبح امروز سه‌شنبه، اعلام کردند که رزمندگان این گردان موفق به سرنگونی یک پهپاد انتحاری در جنین شدند.

العالم - فلسطين اشغالی

به گزارش «فلسطین امروز - غزه»، «گردان های قدس - تیپ جنین» گفتند: مبارزان با یاری خداوند توانستند یک فروند پهپاد نیروهای اشغالگر را در آسمان اردوگاه ساقط کرده و چهارمین هواپیما را در این درگیری در اختیار خود بگیرند.

گردان های قدس - تیپ جنین گفت: نیروهای جنین همچنان نیروهای اشغالگر متجاوز را در محورالدمج با گلوله های سنگین هدف قرار می دهند.

این گردان ها طی بیانیه ای کوتاه در دومین روز تهاجم به جنین گفت: این گردان در محورها و اطراف اردوگاه در حال مقابله و درگیری های پراکنده بودند و برخی تلاش ها علیرغم بمباران مستمر هوایی در برخی مناطق ناکام مانده است.

شایان ذکر است رژیم اشغالگر اسرائیل از روز گذشته عملیات گسترده ای در اردوگاه آوارگان جنین با عنوان "خانه و باغ " برای ریشه کن کردن مقاومت جنین که از چند سال پیش آغاز شده ، به راه انداخت و این حملات گسترده منجر به شهادت 10 شهروند و زخمی شدن 100 نفر شد که حال 20 نفر وخیم است . این در حالی است که مقاومت و تیپ جنین در "باس جنین" به شدت در حال مقابله بوده و خساراتی بدان وارد کردند که تا این لحظه پنهان کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها