واکنش فعالان شبکه های اجتماعی به پیروزی جنین

واکنش فعالان شبکه های اجتماعی به پیروزی جنین
چهارشنبه 14 تير 1402 - 20:40

پس از عقب نشینی مفتضحانه ارتش صهیونیستی ار اردوگاه جنین، کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "جنین پیروز می شود" به پیروزی مقاومت، دلاورمردی های مبارزان فلسطینی و ایستادگی اهالی جنین در مقابل یورش وحشیانه صهیونیست ها واکنش نشان دادند.

العالم – داغهای مجازی

رزمندگان گروهان های مقاومت – گردان جنین در این نبرد خسارات و تلفات زیادی به دشمن صهیونیستی وارد کردند.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره گفت که مردم فلسطین با شکست دادن دشمن در جنین و اردوگاه آن پیروزی بزرگی را ثبت کردند.

رسانه های عبری به شکست ارتش صهیونیستی در زمینه تحقق اهدافش از حمله به جنین و اردوگاه آن اعتراف کردند.

حمله اسرائیلی به جنین و اردوگاه آن به شهادت 12 فلسطینی و مجروحیت بیش از صد نفر انجامید که حال 20 نفر از آنها وخیم است و زیربنای اردوگاه به طور کامل منهدم شد؛ اما گردان جنین نیز تلفات انسانی و خسارات مادی سنگینی به ارتش صهیونیستی وارد کرد.

کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ جنین پیروزی می شود، به پیروزی مقاومت و ایستادگی اهالی جنین در برابر یورش وحشیانه صهیونیست ها واکنش نشان دادند.

کاربری به نام Ahmad Zabad نوشت: چند جوان در اردوگاهی که مساحت آن فقط یک کیلومتر مربع است، بیش از دو هزار سرباز تا بن دندان مسلح اسرائیلی را شکست دادند، این معجزه ای است که جوانانی آن را رقم زدند که به خدایشان ایمان دارند پس خداوند آنان را یاری فرمود.

کاربری دیگر توییت کرد: درود بر قهرمانان جنین که پوزه صهیونیست ها را در اردوگاه به خاک مالیدند.

علیاء ابوتایه الحویطی نوشت: اولین بار است که نیروها تا بن دندان مسلح یک ارتش را می بینی که می ترسند و در برابر مردمی بی دفاع فرار می کنند، پایداری مقاومت جنین پوزه دشمن اشغالگر را به خاک مالید.

پربیننده ترین خبرها